PROFIL MOTORKY

Cagiva Canyon 500 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník POUND
Vloženo 16.9.2018
Aktualizováno 31.3.2019
Zobrazeno 3 203x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Výlet na dny otevřených dveří v Harley Davidson v Plzni

Vloženo: 22.09.2018, Uskutečněno: 22.09.2018, Zhlédnuto: 25x


E-mailem mi přišlo pozvání na den otevřených dveří. Původně jsem plánoval vyrazit už v 11 hodin dopoledne, jenže manažerka mého volného času měla jiný názor. Nakonec jsem byl rád, že jsem vyjel po půl druhé. Cesta po dálnici s protivětrem - měl jsem trochu problém udržet poctivých 130 km(/h, zejména, když se k protivětru přidal i kopec. Jinak pohodové počasí 15°C, suchá silnice a středně silný až slabší provoz.
Vzal jsem si nové enduro boty s měkkou mezivrstvou v podrážce. Vibrace do chodidel byly sice nižší, ale úplně nezmizely. Možná, kdybych jezdil na tučňáka...,ale já na stupačky dávám špičku a tam je mezivrstva slabší. Co se dá dělat.
Na místě bylo klubko motorkářů a tak polovina z nich přiljela na Harlejy. Potěšilo mne, že ta ruhá polovina - včetně mne - přijela na úplně jiných motorkách . Hlavním tahákem byla možnost projet se na nových modelech pro rok 2019. K dispozici byly Road Glide Special s motorem 114 kubických palců a úplně nový "Cafe racer" či "Dragster" od Harley Davidson "FXDR" - opět s motorem 114 kubických palců. Zkusil jsem oba. Původně jsem chtěl pouze FXDR, protože Road Glide mi připadal na moje zkušenosti přeci jen trochu těžký. Má 390 kg pohotovostní hmotnost - to je jako dva moje Canyony, no fuj.
Nakonec jsem se ale nechal přemluvit a byl jsem rád. Né že by tam ty kilogramy nebyly, ale jde to zvládnout v naproslé pohodě až jsem byl překvapen. A svezení, skoro jako v autě. Konečně chápu jejich majitele . Dal jsem v pohodě 140 km/h - vlastně omylem, není to na té motorce vůbec cítit. Asi by se na tom dalo dojet do Paříže a hlavním problémem by bylo včast zastavit u pumpy.
A FXDR? Prostě lehká (jen 305 kg pohotovnostní hmotnost) motorka s brutálním motorem. Vlastně se od Fat Boye liší jenom ergonomií posezu, který je opravdu hodně zvláštní. Sedí se vzpřímeně, nohy natažené a přitom v předklonu. Má to svůj důvod - snížení odporu vzduchu, aby s tím šlo rychle jezdit - 130 km/h je tam taky hned a šla by bez problémů dál. Posez zaručuje, dosažení vyšších rychlostí bez nutnosti plexištítu. Na velké vzdálenosti to ale není, rozhodně ne pro mne, mám už přece jenom "břišní mozol".
Zpáteční cesta byla po větru a docela jsem si ji užil. Byl znatelně menší provoz než při cestě do Plzně. Jednu chvíli jsem se málem rozplác o jakéhosi firemního Rapida, Jel po dálnici šedesátkou, za volantem dlouhovlasá slečna a telefonem u ucha . Nechápu, proč si nepořídí hands-free.
Celkově najeto 260 km na Canyonovi a po 25 km na půjčených Harley Davidsonech.
Jejda, já skoro zapomněl fotit (jenom jedna fotka Harley Davidson Sportster, co mne zaujal), ale nevadí. zítra pár fotek vytáhnu z kamery, ale dnes ne - je v garáži na nabíječce.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SlimM (48) napsal 24.09.2018 v 06:44

Moc hezký zápis


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist