Po koupi stroje, což bylo někdy před 1.400 km jsem se dokopal k obrácení řazení, protože kopat to nahoru už mě nebavilo, navíc je to v zatáčkách o hubu. K otočení potřeba odšroubovat kus kapoty (proč kawa má ty kapoty tak dlouhý, nechápu) a i tak je to potom tak akorát, když se vrátí zpět (viz. fotka). První testování bylo humorný, páčku jsem si nastavil moc vysoko, takže jsem si na kopnutí dvojky malém vykloubil kotník (v civilu mi to přišlo akorát, je fakt, že v pyžamu je člověk trochu jinak poskládaný).
Takže na druhý pokus nastaveno k mé spokojenosti. Uvidíme, co na to kapota, když je to jen tak tak, ale tváří se to dobře.
Vlastník | O.X.H. | |
---|---|---|
Vloženo | 27.5.2018 | |
Aktualizováno | 27.5.2018 | |
Zobrazeno | 1 248x |
Občas pomůže ten poslední šroub kapoty (nejvíce vpravo) vypodložit podložkami mezi kapotu a rám. Kapota se pak dostane víc od motorky a je tam pak větší vůle pro unibal. Taky s tím vždy zápasím u různých motorek