PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník O.X.H.
Vloženo 27.5.2018
Aktualizováno 27.5.2018
Zobrazeno 1 248x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 19.06.2018, Uskutečněno: 19.06.2018, Stav tachometru: 26313 km, Zhlédnuto: 17x


Po koupi stroje, což bylo někdy před 1.400 km jsem se dokopal k obrácení řazení, protože kopat to nahoru už mě nebavilo, navíc je to v zatáčkách o hubu. K otočení potřeba odšroubovat kus kapoty (proč kawa má ty kapoty tak dlouhý, nechápu) a i tak je to potom tak akorát, když se vrátí zpět (viz. fotka). První testování bylo humorný, páčku jsem si nastavil moc vysoko, takže jsem si na kopnutí dvojky malém vykloubil kotník (v civilu mi to přišlo akorát, je fakt, že v pyžamu je člověk trochu jinak poskládaný).
Takže na druhý pokus nastaveno k mé spokojenosti. Uvidíme, co na to kapota, když je to jen tak tak, ale tváří se to dobře.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CB600 (23) napsal 10.01.2019 v 18:41

Občas pomůže ten poslední šroub kapoty (nejvíce vpravo) vypodložit podložkami mezi kapotu a rám. Kapota se pak dostane víc od motorky a je tam pak větší vůle pro unibal. Taky s tím vždy zápasím u různých motorek


Nejnovější záznamy v deníku
  • Nová baterie Varta

    Varta YT12B

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.07.2021
    Uskutečněno: 15.05.2021
    Tachometr: 33143km
  • Výměna oleje Motul 300V

    Dnes už standard Motul 300V

    Typ: Údržba
    Vloženo: 06.08.2019
    Uskutečněno: 06.08.2019
    Tachometr: 31340km
  • Výměna oleje

    Klasika, Motul 300V 10w40. Tentokrát jsem se u toho trochu navztekal, protože filtr nešel povolit. 17 se žvejkla a když přišel na řadu šroubovák skrz na skrz, celej filtr jsem skoro rozpáral, aniž by trochu povolil. Pomo

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.05.2019
    Uskutečněno: 27.05.2019
    Tachometr: 31069km


TOPlist