PROFIL MOTORKY

BMW R 45 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník juriis
Vloženo 25.4.2018
Aktualizováno 4.2.2020
Zobrazeno 2 549x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 25.04.2018, Uskutečněno: 14.04.2018, Stav tachometru: 79956 km, Zhlédnuto: 39x


Motorka přechozímu majiteli nejspíš víc ležela než stála - lakování sedlového plechu a krytů baterie v profi lakovně se skvělým vybavením - čili garáž, tmel, hodiny broušení, 3 vrstvy metalízy ve spreji, 3 vrstvy laku ve spreji, nalepení zlaté linky, nových emblémů BMW.

Oprava prasklého držáku cívky, prohlídka kabeláže s konektory - kontaktol.

Přezutí předního pláště. Výměna poškozených gumových částí (stupačky, řadící páka, rukojeť) Motorka koupena s novou zadní Mitaskou, takže i na předek Mitas. Po zkušenosti s pneuservisem jsem oblékl rukavice a oprášil montpáky.

Musím pochválit Siebenrock.com za skvělý přístup a kvalitní repliky dílů na dvouventily!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Seřízení ventilů

    Raději jsem koukl na seřízení ventilů, vůli vahadel, dotažení předepsaným momentem. Vše šlape. Pravý válec má černější svíčku, bohatší směs. Kouknu jestli někde nevisí lanko sytiče...do seřízení karburátoru bych se poušt

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.04.2018
    Uskutečněno: 24.04.2018
    Tachometr: 80125km


TOPlist