Honda VFR 1200F (2012)

Vlastník DejvGSR
Vloženo 14.10.2017
Aktualizováno 13.8.2020

Vloženo: 02.09.2019, Uskutečněno: 19.06.2019, Stav tachometru: 35281 km, Zhlédnuto: 14x

Cesta je cíl .. III– den 4
Čtvrtý den středu 19.6. 2019 jsme pojali jako odpočinkový. Nebyl naplánován žádný výlet či výjezd na vrcholky Alp, na další pasa. Nic takového. Ráno vstáváme, počasí přeje ke koupání a mi zvažujeme, co podnikneme. Vítězí návrh koupání u jezera Lago di Ledro, vzdálené cca 19 km od našeho kempu. Jezero Ledro je jedno z nejčistších jezer v Tretinu a během léta teplota vody dosahuje až 24 stupňů, což umožňuje příjemné plavání a spoustu relaxace na jedné ze čtyř pláží v okolí jezera. Jedna z pláží je otevřena pro psy, kteří také mohou ležet na sluníčku. Je možné si pronajmout kánoi nebo plachetnici a projet se přes jezero z jedné strany na druhou (jezero je 3 km dlouhé a 1,5 km široké, kolem jezera je to zhruba 10 km, které můžete jít pěšky nebo na kole). Po snídani vyrážíme k jezeru. Počasí přeje, nádherné sluneční počasí. Uvelebujeme se na travnaté pláži a zkoušíme čistotu a teplotu jezera. Perfektní. Blíží se čas oběda, vyrážíme do místní restaurace na pláži na nějaký dobrý pokrm a studené pivko. Po návratu na deky pomalu připlouvají nad jezero mraky a ani ne snad do deseti minut začíná pršet. Bohužel po půlhodinovém čekání a krčení v dětské prolézačce balíme a odjíždíme zpět do kempu.
Na večer pak máme v plánu procházku na promenádě u jezera garda a pěší túru do města Riva del Garda. Riva del Garda leží na severním břehu Gardského jezera (Lago di Garda), 65 m nad hladinou moře. U města jsou vinice a olivové háje. Historická část města Riva del Garda má středověký ráz s původními ulicemi a náměstími, z nichž některé mají domy s arkádami. Středem města je náměstí Piazza 3 Novembre. Na východní straně náměstí stojí středověká kamenná věž Torre Apponale, poprvé zmiňovaná v roce 1273, stavba je však staršího data. Je 34 m vysoká. V západní části náměstí se nachází Palazzo Pretorio z roku 1375 a Palazzo del Proveditore z konce 15. století. Obě budovy slouží jako radnice.
K večeru vyrážíme okolo jezera směr do Riva del Garda. Před vstupem do města procházíme okolo pevnosti Fort San Nicolo, zbudované za Rakousko-Uherska, sloužící k obraně hranic pomocí pobřežní baterie. Kocháme se nádhernou procházko po promenádě u jezera. Neuvěřitelná atmosféra. Překvapuje nás velké množství lidí na dekách se skleničkou vína v ruce, či plně obsazené promenádní bary a restaurace. Dorážíme na starobylé náměstí a v místní restauraci si dáváme výbornou pizzu a sklenku vína. Cestou dom pak zmrzlinu. Do kempu dorážíme už za šera. Přestože jsme na motorkách seděli jen krátce, jednalo se o překrásný den se svěžím uvolněním. Najeto 39,8 km, spotřeba 6,2 l/100 km.

nuna (0) napsal 06.09.2019 v 11:50

31081 (676) napsal 02.09.2019 v 15:39

• Prodej

Dnes jsem prodal své vymazlené VFR, cena byla taková, že jsem to prostě musel udělat.No život jde dál. Tak ať novému majiteli dlouho a dobře slouží, musím přiznat, že to byla opravdu dobrá motorka a bohužel se už takové

Typ: Prodej
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
  • Triumph Tiger 1200 Alpine Edition

Vyzkoušel jsem BMW R 1250 GS, novou Hondu 1100 Afriku a teď konečně přišla řada na Tigera 1200 v edici Alpine. Dojel jsem do DK moto Praha na svém VFR a v deset hodin jsem přebíral Tigera. Krátká instruktáž a hurá na výl

Typ: Reportáž
    Vloženo: 07.08.2020
    Uskutečněno: 07.08.2020
  • Podvečerní Chřibská

Tento týden jsem měl dovolenou. V devět ráno jsem vyrazil na kolo a přijel dom po druhé odpolední, na tachometru přesně 100 km a 762 nastoupaných metrů při průměrné rychlosti 23 km/hod. No co budu povídat, utahaný jak ko