Při servisu v 10t. jsem si neohlídal provedení všech servisních úkonů,které předepisuje manuál. Tak se stalo, že se zapomnělo na 1. výměnu řemene a válečků. To jsem zjistil až při servisu v 15t. km. Servisman povídá, že mám štěstí, že mi to takovou dobu vydrželo...
Po výměně jsem absolvoval motovýlet Kolem hranic ČR/SR, celkově skoro 2t. km. Zážitky super, skútr šlapal jak hodinky, a to i při rychlých průjezdech zatáčkovitou tratí na Babě (kdo zná, pochopí). Ke konci výletu už začal skůtr trochu zlobit. Projevovalo se to tak, že po ubrání plynu místo aby se zařadila volnoběžka, byl variátor pořád v záběru, až do zastavení. Jenže tím, že byl pořád v záběru, tak vlastně nezastavil úplně, ale i bez plynu pořád popojížděl dopředu. Zastavit se dal jen zabržděním, ale to zase motor chcípl. Na plynulou jízdu to rozhodně nebylo, přesto jsem nějak dojel domů a pak hned do servisu. Tam se přišlo na závadu - ulomený kousek brzdového obložení ve variátoru, který se tam potuloval a zlobil.
Takže mám nyní najeto skoro 18t. km, spotřeba se ustálila na cca 4l/100km. Mohla by být i nižší, ale to bych musel zvolnit a to se mi zatím nechce
Vlastník | TomProv | |
---|---|---|
Vloženo | 16.6.2016 | |
Aktualizováno | 22.9.2020 | |
Zobrazeno | 2 535x |