Moje první cestovní enduro, hodně mě překvapil postup výměny oleje, vibrace při nizkých otáčkách, ale postupně si zvykám...
--- vibrace pořešeny odpojením pinu 8 od klapky, nyní je plynulý zátah od 2tis, dřív to do 3tis cukalo jako prase.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Pěkný zátah, kratké kvalty, s laďáky super zvuk, jen to chce nějak doladit detaily pro pohodlý jezdce.
Doplňky na motorce - - výfuky LeoVince
- kufr Givi Maxia II 52l
- padáky
- turistické plexi s MRA štítkem
- kryty rukojetí
Recenze
Výběr byl mezi Fazerem šestkou, co jsem už měl, ale chtěl jsem moto s větším krouticím momentem, vyšším posezem a aby se člověk nemusel bát sjet ze silnice na polní cestu kvůli výšce podvozku. Jako člověk mající vždy Yamahu, tak volba byla jednoduchá. Osobně časem budu možná řešit širší a vyšší řidítka, kryty rukojetí, jiný padáky a uvidíme, jak na tom budou čerstvě obutý pneu Brigstone Batlax BT23 a BT21.
...provedeny úpravy... padáky Givi, padáky RD moto, plexi Givi se štítkem MRA, předělán výfuk na 2-1, doplněn centrální stojan, nosiče bočních kufrů, boční kufry Givi E22N, atd...
...nakonec pneu Brigstone vyměněny za Michelin, protože kouzaly, nedržely, prostě hrůza... Michelin SUPER!!! Drží na suchu i na vodě, pneu na jedničku.
Na TDM , zvlášt' 900 , si nikdo nestěžuje, takže jsi koupil dobře. Přeju pohodové kilometry.