Nakoupil jsem 30mm jäckl, nařezal a svařil z něj kostru pro přichycení samotných kufrů. Dva totožné díly jsem přidělal na motorku a přivařil čtyři 3mm plechy s kapkovitými dírami. Do nich se potom zasadí kufry. Strany rámu jsou propojeny výztuhou z 5mm plocháče vedený pod SPZ. Na samotné kufry jsem koupil 2500x1250mm tabuli 1mm pozinkovaného plechu. Kufry jsou ze tří dílů: bok, spodní a horní víko. Vše je procínované a spojené šroubky s půlkulatou hlavou a samojistnými matkami. Kufr má rozměr 450x410x250 (šxvxh). Zevnitř je závešný systém vyztužen 70mm širokým pruhem z 3mm plechu. Závěs tvoří šroub, matka, 1mm plech kufru, 3mm výztužný plech a matka. Zavírání kufru i stáhnutí k rámu je řešeno pomocí bednového uzávěru s dodělávaným zámečkem. Protože kufry při pohledu z boku zakrývají blinkr na motorce, přidělal jsem další blinkr na kufr, který je připojen na původní blinkr a aby šel kufr sundat, je pod SPZ konektor. Víko kufru je opatřeno nábytkovými příchytkami pro uchycení dalších zavazadel. Na rohy kufru jsou přilepeny dětské ochrany rohů, které slouží i jako nožičky. Celý kufr, rám a další reznoucí části jsou natřeny světle šedou barvou na pozink. Doplněn držák na pití z elektrikářské DIN lišty. Na rámu je též uchycena uzamykatelná schránka na nářadí z 110mm odpadní trubky. Extrémně levné zámečky (40Kč/ks) mají nevýhodu, že nejsou spárovány a proto musím tahat všech pět klíčů.
-
natřený rám
-
detail uchycení
-
propojení blinkru
-
celek
-
detail uchycení s kufrem
-
detail uchycení s kufrem
-
blinkr na kufru, z boku kufr překrývá blinkr na motorce
-
připojení blinkru
-
schránka na nářadí z odpadní trubky
-
detail zamykání schránky na nářadí
-
uchycení rámu k motorce, aby se jäckl nebořil jsou v něm vyv
-
výztuhy v kufru
-
držák na pití
-
rám
-