A nyní zodpovíme několik často kladených, zejména poťouchlých, dotazů.
1/ Teče z toho olej?
Jen v případě, že ho chcete vypustit. Ani nemám pocit, že by ho to žralo, mezi servisy nedolévám.
2/Kolikrát se to už posralo? Je to přece nespolehlivý...
0 krát. Jako známka charakteru se občas objeví elektrický duch, kdy nebliká pravý přední blinkr a zapíše se chyba do registru. Je to na principu náhodných výbuchů a nikdo nenašel příčinu. Ale zase se to samo spraví. Nic co se dá označit za poruchu se za více než 45000 km nevyskytlo.
3/ Brzdí to vůbec? Chlapi říkali, že...
Zadní moc ne a vůbec je to po téhle stránce slabší. 2 brzdové kotouče vpředu jsou spíš kvůli symetrii.
4/Je to úplně chcíplý starý motor a nejede to, že jo?
No tak super sport to není. Krouťák je sice masivní, ale váha 330kg + jezdec ho účině eliminuje. Na 100km/h se dostane určitě do 5 vteřin, co chtít víc. V max je 190, ale podle TP. V reálu 180, dál jsem nešel.
5/Je podvozek úplně na hovno?
Ano. Je nízký, přední kolo na rygolech odskakuje, což se hodí zejména při krizovém brzdění na hrbaté silnici, když vlastně brzdit nechcete a nutí Vás k tomu ten zatracený pud sebezáchovy. Zezadu jdou taky slušné rány do zad i jejich extenze směrem k nohám. Jo a taky světlá nížka je opravdu malá a furt to v zatáčkách někde drhne. Spojení sportovní Harley ve spojení s tímhle modelem je poněkud, ehm, marketingově nadnesené. Tedy kec.
6/Jak daleko se s tím teda dá dojet bez nutnosti rehabilitace?
1050km za deset hodin po předchozím 4 denním tripu po Alpách. Takže daleko.
7/Žere to jako prase?
Pouze pokud by prase bylo na benzín. Spotřeba na 100km je v litrech 4.1 -6. Obvykle klesá na delších trasách. Na krátkých pojížďkách s využitím dynamického potenciálu motoru je 5.5 a výš.
8/H-D jsou zastaralý krámy...
No tak, která motorka měla v roce 2015 v sérii ABS,alarm a bezklíčové zapalování? Uveďte alespoň 3 motorky...(mimo H-D Dyna, Softail a Touring). Absenci kontroly trakce nepovažuji za chybu u motorky pro chlapy s mozkem mezi ušima.
9/ Je to drahé?
Asi jako Honda Africa twin nebo BMW nebo Triumph, nebo leckteré KTM či Ducati. Jsou ony drahé?
10/Co díly a servis, kolik stojí?
Originál díly jsou drahé jak kdy, třeba kufry na Hondu nebo Bávo umí být i dražší. Jiné díly jsou opravdu drahé. Ale zase je jich na E-bay za pár kaček jako sraček.
Servis je jiná kapitola, je sotva průměrný, za vysoce nadprůměrné peníze. Na rozdíl od dílů jsou ruce originálního a ruce šikovného mechanika zaměnitelné poměrně snadno s výrazným finančním benefitem.
Vlastník | vitik | |
---|---|---|
Vloženo | 29.9.2015 | |
Aktualizováno | 15.2.2021 | |
Zobrazeno | 3 878x |
Trefně a stručně!
Nó, dobře tý