Obavy z toho, že turecké těsnící matky nebudou fungovat dobře se bohužel potvrdily. Vidlice se i po ujetí skoro 500 km prakticky nehýbaly a aby toho nebylo ještě málo, tak kolem těsnících matic tekly... Zakoupil jsem tak nová gufera do původních matic. Jedná se o rozměr 32×39/8, cena proti těsnící matici je 8× nižší.
Takto sestavené vidlice už tlumí a při krátké jízdě nevykazovaly úniky oleje. Jako náplň jsem použil minerální tlumičový olej 10W20 od firmy Repsol.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
V neděli jsem ČZ vytáhl na okruh cca 200 km po Vysočině. Cestu jsem si náramně užil. Přidávám pár fotek z pěkného pole, které mi posloužilo jako pěkné pozadí pro ČZ :-)
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 24.09.2009 |
Uskutečněno:
| 20.09.2009 |
Tachometr:
| 8620km |
-
V termínu 23. – 25. 8. se mi splnil sen a ČZ jsem vyjel nahoru na HochAlpenstrasse. Cesta proběhla bez sebemenších potíží – motorka šlapala jak hodinky.
Mapa trasy
Při cestě se mi podařilo nahrát video – ČZ dokáže
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 30.08.2009 |
Uskutečněno:
| 23.08.2009 |
Tachometr:
| 7489km |
-
ČZ už dnes dostala držák na kameru a GPS od firmy RAM Mount. Proti držáku Hama, který se mi na 471 rozlomil, vydrží snad o dost víc.
Zítra mi zbývá osadit zásuvku pro dobíjení GPS a můžeme vyrazit směr GG :-).
Ukázka v
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.08.2009 |
Uskutečněno:
| 21.08.2009 |
Tachometr:
| 7485km |