PROFIL MOTORKY

Montesa Cota 349 (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zolik.
Vloženo 9.10.2023
Aktualizováno 9.10.2023
Zobrazeno 1 290x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.05.2024, Uskutečněno: 23.05.2024, Stav tachometru: 1 km, Zhlédnuto: 123x


Vzhledem k poměrně oštípané a sáknoucí nádrži tato olaminována, dále vylita, bohužel tedy i v novém laku a samolepkách, byť pod sedlem zatím chybí dodělat litery.
Rám a kyvka dostaly světle šedý lak, spasováno, promazáno; kola nově obuta, osazen stojánek a tacho na vidlici (když byl šnek, tak ať je celek), přepolstrováno, přední vidlice též repase (dvojitá dvoubřitá gufera, na ventilky zatím nesaháno, relativně drží). Motor/filtr/karb pouze nová těsnění a očista, spasování. Elektro nově, protože chyběla instalace k ovládání na světla, bzučák a hlavně ani nebylo čím zhášet (zkratovat). Některé díly ještě chybí, jako např. zástěrka, jiné čekají v krabici po zkušebním režimu. Mřížka na světloi čeká na chrom a tak dále.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zolik. (39) napsal 24.05.2024 v 12:28

Uvidíme, co na resuscitaci samotný motor a řadicí rozeta, zda pustí na všechny převody nebo bude nutné upravit vůle ve vymezení. Komprese prvního pístu se zdá dobrá, podařilo se sehnat o 34z "made in england genuine Sammy Miller" rozetu, což je náplast za logem potetovanou původní montesáckou se zuby času... Zadní tlumiče od španělského Betoru místo rozpadlých a bohužel neopravitelných Marzocchi, které již byly historicky změněny z Hidrobagů. Blatníky dány nové butylkové poloprůhledně mlžné, jako měly správně být, i když je možné mít probarvené bílé. Až časem zežloutnou, tak bude třeba i patina. Úprava barevného schéma více do retrospektivní Coty 247 tím šedým rámem průhledné blatníky přímo žádá. Staré dotmelené tedy prozatím do rezervy ve stříbrném eloxu. Ještě zmíním, že je problém sehnat slušné původní úzké stupačky a leckdo aktivní dává moderní široké. Začneme srovnáním tvaru a pokusíme se žít s originály všude tam, kde to je možné. Mimochodem: spínačka Leonelli /Gonelli je na kabeláž poněkud nabitá, elektrická schémata aby si jeden doodvodil. Pro případ, že by se někdo automaticky řídil mojí repasí rámu na světlý odstín, tak opakuji, že to tak být správně nemá. Exempláře takto upravené však existují a rám druhé edice ´78 s uchy před víky motoru si přímo říká o to, aby tvary vynikly. Špína bude více vidět, veškeré odřeniny také, ale navíc časem přibyde i kluzný plech pod motor, takže zde bude mírné odladění pro současné potřeby.

callowsick (466) napsal 23.05.2024 v 18:19

Nádherná!


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist