Tohle jsem měl udělat hned, když jsem Jawičku před 13 léty koupil! Né, že bych se s velkou spojkou nějak výrazně trápil, neboť dodatečná montáž pružné mezilamely a syntetický olej vykonaly ku prospěchu funkčnosti své. I problémy s vůlí bronzového pouzdra velkého koše se podařilo odstranit a poloautomat naladit na maximální vypnutí a celkový chod byl dobrý. Jediné co mě trápilo tak při řazení ve vyšších otáčkách bylo hlučné řazení a v oleji byly pozůstatky převodovky.
Loni jsem usedl na synkovu ČZ 350-472.6 a byl jsem překvapen jak krásně, lehce funguje spojka "malá" spojka z 634.
Tak jsem do toho šel a jak jsem hned z kraje napsal, měl jsem to udělat hned.
Spojka komplet vyměněná, primární řetěz, těsnění, atd.
Aby to bylo komplet, vyměnil jsem i poloautomat a vačku.
Seřízeno, jízdní zkouška 100 km a je to jiný motocykl, hlavně to tiché a příjemné řazení v otáčkách.
Na závěr jarních oprav jsem po 6 létech provozu s baterií Motobatt ukočil její pobyt pod sedlem, ztráta kapacity byla tak značná, že další spolupráce již nebyla možná.
A tak přišla nová baterie od Exide, tož hodně dlouhý život jí přeji pod sedlem Jawy 350, udělal jsem pro to maximum, od pružného uložení po pružné uchycení. Původní uchycení vruty v plastu jaksi nepřežilo.
A závěrem návrat k oleji Mogul PP 90, malá spojka ho prostě může i dobře hustý.
Výměna svíček N 15 C v 825 Km.
Vlastník | Fazer-FZS | |
---|---|---|
Vloženo | 25.1.2013 | |
Aktualizováno | 26.6.2024 | |
Zobrazeno | 4 892x |
Dobrá práce
1 reakce
Děkuji pěkně