Zima byla na baterku nějak moc dlouhá, takže vyjetí z garáže znamenalo oživení přes startovací kabely, pak jeden výlet do zatáček s baterkou napůl mrtvou a najednou byl červen a s tím spojená nutnost navštívit STK. Aby to tam trapně nepřestalo svítit a taky abych tam vůbec dojel, byla nutná nová Yuasa YTX9-BS, 12V, 8Ah.
Stará šla do Cagivy Planet, kde byla baterka taky naprosto vydechlá, ale kde stačí do motorky strčit a jede, nezávisle na baterce. S tou starou AGM baterkou z fároše to teď startuje skvěle, ta tomu maličkému motoru a startéru stačí.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street and touring, no nekupte to, když čtyřlitovka byla za 440 Kč.
Po loňských a letošních úctyhodných 1700 km došlo na výměnu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.05.2024 |
Uskutečněno:
| 12.05.2024 |
Tachometr:
| 76000km |
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak š
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.04.2023 |
Uskutečněno:
| 22.04.2023 |
Tachometr:
| 74300km |