Sezóna 2016 - Pořízení motorky a následné seznamování proběhlo v pohodě. Nejdříve bylo třeba vyrovnat se s obtížnou manipulací na místě a taky vychytat parkování do stěsněné garáže.
Následné první kilometry už byla hračka. Nejdřív zlehka, pak trochu přidávat a když ta ručička ukáže 240, tak zas trochu ubrat.
Na řadu musela přijít i ta méně oblíbená věc. Servis. Stojí to prachy, nikomu se do toho nechce. Kdo ví jestli by ty pneumatiky nevydržely ještě nějaký ten kilometr, atd. vždyť je to škoda ne?
Výměna oleje mě trochu překvapila. Věděli jste, že se tam musí nalít 4 LITRY? Já ne. Když jsem v ruce držel ten kanystr, tak jsem si myslel, že se do motoru vleze tak litr-dva a zbytek rozleju kolem motorky. S olejem šly i filtry.
Prodejce byl velmi slušný a férový chlap. Mimo jiné prozradil, že teče spojkový váleček na straně u motoru. Sám bych na to asi těžko přišel. Následovala demontáž kapot a hledání toho spojkového válečku, ale ne a ne ho najít. Proč ho ku..va ti Taliáni nemají napravo jako každý normální Japonec ? Pak člověk vypadá jako debil a musí se ptát na fóru. No nic. Rozmontovaný válec ukázal prasklou manžetu. Nová, hádejte kolik ? V normálním krámu asi tak 12,- ale na partsdepot originální 700,- !!! Mě pos..r
Na letní prázdniny jsem si naplánoval menší dovolenou. Dva boční kufry a tankvak sice poskytují slušnou kapacitu, ale top case navíc by se hodil. Jak již bylo zmíněno dříve, jediný způsob jak si obstarat zadní kufr byl, že se musel vyrobit nosný rám. A jakožto hrdý český kutil, jsem se s chutí pustil do díla.
Vlastník | Kejbls | |
---|---|---|
Vloženo | 11.11.2016 | |
Aktualizováno | 3.7.2021 | |
Zobrazeno | 5 424x |