Výměna motorového oleje a filtru (Castrol + Hilfro, poslední výměna před 11669 Km), seřízení ventilů, seřízení klapek, synchronizace válců, kontrola a chem. čištění vstřiků, výměna o kroužků sání vzduchu.
Podle návodu na baworák.cz jsem pořídil spárové měrky, vakuometry a budu seřizovat všechno, co lze. Začal jsem vypuštěním teplého oleje ihned po příjezdu a výměnou filtru. K tomu bylo potřeba odmontovat šusplech, částečně padák. Pak následovalo sundání vík ventilů, čištění od vyjetého oleje. Zatím mi motor dostatečně vychladl, takže jsem se i se strojem nastěhoval do skladu. Ventily se mají seřizovat při pokojové teplotě. Venku bylo sice příjemných, ale pro tento účel nízkých 10 stupňů. Seřizování na první pokus docela šlo od ruky, dokud jsem nepřistoupil k finálnímu dotahování pojistných matic štelovacích šroubů utahovacím momentem. Jedna matice původně nešla dobře povolit, zdálo se, že byla přilepená ke šroubu. Nebyla, byl stržený závit. Objednání a dodání nové matice (dělal jsem to v pátek večer) mě zdrželo o 4 dny. Zítra mají přijít (úterý), takže budu pokračovat. Zbývá mi jeden původně již seštelovaný ventil. Následně budu (stále podle seznamu prací na baworak.cz) dělat ostatní práce. Jen zápis dělám dnes, páč bych na to určitě zapomněl a dneska mám na to čas.
Vlastník | FaktNeníCoŘešit | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2020 | |
Aktualizováno | 11.4.2021 | |
Zobrazeno | 1 394x |