Poslední dobou nějak nechytala, i na roztlačování došlo, tak jsem se konečně dokopal k výměně svíček. Dal jsem teplejší Denso U24FER9, což je dle manuálu alternativa, namísto předchozích 27.
Když už jsem byl v tom vyměňování a na tachu se objevilo 70 tisíc, dal jsem i nový vzduchový filtr Hiflo HF1901 a olej Motul 5100 15W50. Olejový filtr zůstal.
Spolu s guferem v pravé vidlici a výměnou tlumičového oleje ve vidlici by to na nějakou dobu mohlo stačit. Za zmínku ještě stojí výměna oleje v zadním tlumiči a dodělání ventilku pro tlakování nádržky.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street and touring, no nekupte to, když čtyřlitovka byla za 440 Kč.
Po loňských a letošních úctyhodných 1700 km došlo na výměnu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.05.2024 |
Uskutečněno:
| 12.05.2024 |
Tachometr:
| 76000km |
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak š
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.04.2023 |
Uskutečněno:
| 22.04.2023 |
Tachometr:
| 74300km |