PROFIL MOTORKY

Jawa 350/638 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rc28
Vloženo 5.4.2020
Aktualizováno 19.5.2020
Zobrazeno 1 356x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Repas motoru - demontáž a čištění

Vloženo: 05.04.2020, Uskutečněno: 05.04.2020, Zhlédnuto: 64x


Z motorky tekl olej, blbě se řadila čtyřka a netěsnily výfuky. Řekl jsem si, že to přes zimu rozhodím a přetěsním, alespoň mrknu co ložiska a jak jsou na tom válce. No válce nic moc, takže výbrus, ložiska když už tak komplet včetně těch na klice, všechny gufera, těsnění a pár dalších blbostí.

Hlavy, válce a část karterů natřel nějaký srdcař stříbřenkou a to se mi fakt nelíbí, když repas, tak komplet vyčistit. Prošel jsem si na netu kolečko: chemické čištění, tryskání balotinou a omílání. Nakonec jsem zkusil nátěr dostat dolů odstraňovačem starých nátěrů p8214 a po 24 hodinách kdy nic neudělal sundán dolů wapkou.

Nejlepší způsob se mi osvědčil nylonový kotouč na vrtačku, potom mosazný na vrtačku a doladit mosaznými kartáčky na dreml. Čistit žebra na vzducháči je práce pro vraha!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
elvis78 (143) napsal 05.04.2020 v 20:47

pěkná džáva pěkná práce

kokoška. (3) napsal 05.04.2020 v 19:38

Ty kartery byly stříbřenkou z takto z fabriky, to chemické leštění je hnus

1 reakce

rc28
rc28 06.04.2020 v 08:02

To nevím,, ale mám knížku o 634-640 tak se do ní mrknu. Kartery jsou holý hliník, jen nahoře u prvního žebra je stříbřenka ale 100% štětkolak Chemické leštění jsem viděl a je to dost nepřirozené a co si budem povídat hlavně drahé! Po mosazném kotouči to je hezky lesklé, ale za pár týdnů hliník zoxiduje a bude zase matné. Mně jde hlavně o to motor dobře vyčistit ne aby byl lesklý...



Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist