Z motorky tekl olej, blbě se řadila čtyřka a netěsnily výfuky. Řekl jsem si, že to přes zimu rozhodím a přetěsním, alespoň mrknu co ložiska a jak jsou na tom válce. No válce nic moc, takže výbrus, ložiska když už tak komplet včetně těch na klice, všechny gufera, těsnění a pár dalších blbostí.
Hlavy, válce a část karterů natřel nějaký srdcař stříbřenkou a to se mi fakt nelíbí, když repas, tak komplet vyčistit. Prošel jsem si na netu kolečko: chemické čištění, tryskání balotinou a omílání. Nakonec jsem zkusil nátěr dostat dolů odstraňovačem starých nátěrů p8214 a po 24 hodinách kdy nic neudělal sundán dolů wapkou.
Nejlepší způsob se mi osvědčil nylonový kotouč na vrtačku, potom mosazný na vrtačku a doladit mosaznými kartáčky na dreml. Čistit žebra na vzducháči je práce pro vraha!
Vlastník | rc28 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2020 | |
Aktualizováno | 19.5.2020 | |
Zobrazeno | 1 356x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
pěkná džáva
pěkná práce
Ty kartery byly stříbřenkou z takto z fabriky, to chemické leštění je hnus
1 reakce
To nevím,, ale mám knížku o 634-640 tak se do ní mrknu. Kartery jsou holý hliník, jen nahoře u prvního žebra je stříbřenka ale 100% štětkolak
Chemické leštění jsem viděl a je to dost nepřirozené a co si budem povídat hlavně drahé! Po mosazném kotouči to je hezky lesklé, ale za pár týdnů hliník zoxiduje a bude zase matné. Mně jde hlavně o to motor dobře vyčistit ne aby byl lesklý... ![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)