Za měsíc jsem stihl najezdit rovných 1000 km. A protože jsem šťoura , který potřebuje vědět na čem jezdí, pak jsem rozebral, co se dalo... Loupající se vidle dostala nový lak a popraskaná gufera vyměněna za nová. Když už jsem je měl dole, tak i nový tlumičový olej.
Celou "trojnáplň" (motor, převodovka, rozvodovka) a když už se v tom vrtám, tak i novou brzdovku. Vzduchový filtr byl trochu boj, jen stačí nespěchat. Intervaly tedy vynulovány.
Zadní pneumatika byla už na minimu a přední trošku jako pila. Tam nebylo o čem přemýšlet. Obě nové. Jsem zvědav na chování na nových gumách.
Vyměnit svíčky a seřídit ventily je zábava na pár minut. Stejně jednoduchý princip jako na feldě (Favoritu nebo Š120 chcete-li).
Snad největší "vopruz" bylo leštění svodů od modré. Nebýt flekaté, tak bych se na to vyprdl. Nevím, co to je na nich za chrom, ale jedno koleno mě stálo hodinu a půl tvrdé práce. Nejlépe šel kompenzátor. Ten byl hotov za 10 minut.
Teď už jen čekám na trošku hezké počasí, kdy jí vytáhnu ze sklepa a zase to spolu rozjedeme.
Vlastník | Rudnicek | |
---|---|---|
Vloženo | 2.3.2020 | |
Aktualizováno | 2.3.2020 | |
Zobrazeno | 1 324x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
jeké jsou vůle ventilů , nikde jsem se k tomu nedostal díky