Na motorce už mám projeto 45l benzínu. Všechno víceméně funguje jak má. Poškodil se mi bajonetový závit, co drží víko airboxu, takže budu muset vymyslet, co s tim. Dál jsem při třetí výměně oleje zjistil, že na výpušťáku je strhlej závit, takže to nechám vyvařit a vytočit novej závit. A protože se bude půlit motor, budou se rovnou měnit ložiska a gufera na klice, pokud bude vůle, bude nová i ojnice a samozřejmostí bude nová pístní sada a nikasil, protože mě to stejně v nejbližší chvíli čekalo.
Takže se teď nejspíš ňákou chvíli nesvezu...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Karbec konečně nainstalován, i po skoro dvou ročním stání motorka chytla skoro na první našlápnutí. je to v prdeli, když člověk rok dělá GO a pak zas skoro celej další rok shání karbec a prošvihne kvůli tomu 2 sezony...
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.01.2011 |
Uskutečněno:
| 15.01.2011 |
-
Konečně se mi po dlouhý době shánění podařilo najit odpovídající karburátor. Nikdy bych neřek, že je to taková práce, sehnat funkční karbec. Koupen přes ebay z USA za necelých 200USD včetně poštovnýho.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.01.2011 |
Uskutečněno:
| 16.11.2010 |
-
Motorka je stále, už 14. měsíc od rozebrání nepojízdná. V únoru jsem si vyzved motor po GO, kterej mi dělali v ShivaMoto Uhříněves. Než jsem se dostal k tomu, abych motor vrátil do rámu a bajka zprovoznil, utekly další 2
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 30.07.2010 |
Uskutečněno:
| 30.07.2010 |