PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lukaw
Vloženo 18.1.2009
Aktualizováno 3.8.2011
Zobrazeno 5 755x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 14.05.2009, Uskutečněno: 14.05.2009, Zhlédnuto: 5x


Na motorce už mám projeto 45l benzínu. Všechno víceméně funguje jak má. Poškodil se mi bajonetový závit, co drží víko airboxu, takže budu muset vymyslet, co s tim. Dál jsem při třetí výměně oleje zjistil, že na výpušťáku je strhlej závit, takže to nechám vyvařit a vytočit novej závit. A protože se bude půlit motor, budou se rovnou měnit ložiska a gufera na klice, pokud bude vůle, bude nová i ojnice a samozřejmostí bude nová pístní sada a nikasil, protože mě to stejně v nejbližší chvíli čekalo.
Takže se teď nejspíš ňákou chvíli nesvezu...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Už to vrčí

    Karbec konečně nainstalován, i po skoro dvou ročním stání motorka chytla skoro na první našlápnutí. je to v prdeli, když člověk rok dělá GO a pak zas skoro celej další rok shání karbec a prošvihne kvůli tomu 2 sezony...

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.01.2011
    Uskutečněno: 15.01.2011
  • Karbec

    Konečně se mi po dlouhý době shánění podařilo najit odpovídající karburátor. Nikdy bych neřek, že je to taková práce, sehnat funkční karbec. Koupen přes ebay z USA za necelých 200USD včetně poštovnýho.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.01.2011
    Uskutečněno: 16.11.2010
  • Čekání...

    Motorka je stále, už 14. měsíc od rozebrání nepojízdná. V únoru jsem si vyzved motor po GO, kterej mi dělali v ShivaMoto Uhříněves. Než jsem se dostal k tomu, abych motor vrátil do rámu a bajka zprovoznil, utekly další 2

    Typ: Oprava
    Vloženo: 30.07.2010
    Uskutečněno: 30.07.2010


TOPlist