PROFIL MOTORKY

Honda GL1000 GoldWing (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Honza-ČZ
Vloženo 23.2.2018
Aktualizováno 18.2.2021
Zobrazeno 1 485x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 05.08.2019, Uskutečněno: 06.06.2019, Stav tachometru: 59 km, Zhlédnuto: 11x


Tak jsme se pustili už do spojky. Koupil jsem lamely Vesrah, ale mezilamely EBC a to je hrůza i průžiny EBC a ani jedno jsme nepoužil. Závada byla v lanku bylo hodně špatně pohyblivé to jsem dal taky nové.
Dle manuálu jsem změřil přužiny a ty byly ok stejně tak i origo mezilamely, tak se dalo nové lanko a lamely a je to o hodně znát.
A samozřejmě i nový olej a filtry+ těsnění žádný silikon.
PS. Nechápu proč používaly šrouby s křížovou hlavou nešli povolit musel jsem je odvrtat a nahradit imbusem.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Skládání motoru

    Po dlouhém čekání na všechna ložiska a další díly jsem mohl konečně motor složit. Pomalu půjde do nově nalakovaného rámu.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.08.2021
    Uskutečněno: 16.08.2021
    Komentářů: 3x
  • Renovace otáčkoměru

    Jelikož jsem měl otáčkoměr rozpraskaný a uplne vybledlý. Rozhodl jsem se ho rozdelat udělat ciferník nalakovat a pozinkovat díly a zase zapertlovat zpět. Doufám jen že bude fungovat otáčkoměr funguje, ale doufám že i tep

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.05.2021
    Uskutečněno: 09.05.2021
  • Částečná renovace

    Protože se motorka stala nepojízdnou z důvodu závady motoru, byl jsem nucen motor rozebrat víc než doposud s tím, že když už budu dělat komplet motor udělám celkovou opravu. Pískování a lakování rámu a dílu komaxitem. ko

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.02.2021
    Uskutečněno: 01.02.2021
    Tachometr: 60000km
    Komentářů: 1x


TOPlist