Výměna trysek #125 za #135 (pytlík č.2) a #130 (pytlík č.1). Podle mikroskopu by měl být průměr kolem 1,4mm.
Výměna originál křížových šroubků, co šly blbě povolit, za nerezové imbusy
Kontrola výšky hladiny forichtungem z číny
Kontrola membrány šoupátka a jehly
edit: výměna trysek jde decentně poznat na pásmu 3-6tis, kdy se motor sbírá lépe. Očekávaných 100 koní ve vysokých otáčkách se kupodivu nedostavilo
Vlastník | crestik | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2017 | |
Aktualizováno | 10.6.2020 | |
Zobrazeno | 2 796x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
Jezdim kolem tebe porad, a vzdy kouknu doleva,jednou zastavim a mrknu na Revera naposled jsem ho videl pred 7 lety v Krhove mam rad klasiky.