Zima byla až moc dlouhá. Naštěstí jsem sezónu zahájil už v půlce března.
Co se stalo v zimě?
Olej, olejový filtr, vzduchový filtr, svíčky, destičky, pancéřové brzdové hadičky a po prvním projetí i nový regulátor a baterka.
Co si budeme povídat. Tovární regulátor najel 68 000 km, byl čas se rozloučit.
Uvidíme co zmůže Tourmax. Hodnoty na pólech baterie jsou po servisu perfektní.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Byl čas na nové gumy, dostala nové gumy. Metzelery byly trošku dárek k blížícímu se nájezdu 66 666 km.
Navíc jsem vzal ventilky do pravého úhlu. Bez nich jsem doma nemohl kontrolovat tlak v penu a to je na prd :-) .
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 20.11.2018 |
Uskutečněno:
| 20.11.2018 |
Tachometr:
| 66626km |
-
Plastové „nýtky“ do kapot jsou od Hondy velká pomsta.
Pár se mi jich rozpadlo v ruce, jeden chyběl úplně a prostě jsou všeobecně hmotné zlo :-|
Když jsem konečně všechny koupil a doplnil kam patří, musel jsem si ten
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.04.2018 |
Uskutečněno:
| 03.04.2018 |
Tachometr:
| 58533km |
-
VFRness
Pro VFR 5. generace asi nejlepší úprava.
Začnu tím, že řeknu, že jsem nikdy na žádnou elektroinstalaci ani nesáhl. Umím tak použít voltmetr, toť vrchol mých schopností :-D (nejsem ani fotograf, tak moc prosí
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 08.03.2018 |
Uskutečněno:
| 07.03.2018 |
Tachometr:
| 58533km |