Zadní: 160 / 60 - 17 ZR 69W TL Dunlop Sportmax Qualifier II
Přední: 120 / 60 - 17 ZR 55W TL Dunlop Sportmax GPR300
Vlastník | Pytrísek | |
---|---|---|
Vloženo | 11.4.2017 | |
Aktualizováno | Včera v 18:20 | |
Zobrazeno | 1 485x |
Vlastník | Pytrísek | |
---|---|---|
Vloženo | 11.4.2017 | |
Aktualizováno | Včera v 18:20 | |
Zobrazeno | 1 485x |
Zadní: 160 / 60 - 17 ZR 69W TL Dunlop Sportmax Qualifier II
Přední: 120 / 60 - 17 ZR 55W TL Dunlop Sportmax GPR300
Možná i vlivem zmíněné kolize zazadu, kdy výfukový svod horizontální hlavy dostal nejspíš kopanec, došlo k uvolnění a netěsnosti mezi hlavou a válcem a úniku oleje v důsledku zničení o-kroužku a následně vypálení hlavy.
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 21.05.2024 |
Uskutečněno: | 21.05.2024 |
Tachometr: | 69077km |
Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem do deníku nevkládal ani např. originál relé blikačů apod., ale s původními páčkami se pochlubím.
Typ: | Údržba |
---|---|
Vloženo: | 10.02.2023 |
Uskutečněno: | 16.06.2022 |
Tachometr: | 65390km |
Komentářů: | 1x |
Těžko říct, jestli ten starý byl původní, ale mé zlé tušení se při jeho pitvě potvrdilo. Takhle to teď bude přehlednější. I palivový filtr má své intervaly výměny, mrkněte do svých manuálů.
Typ: | Údržba |
---|---|
Vloženo: | 08.02.2023 |
Uskutečněno: | 16.06.2022 |
Tachometr: | 65390km |