Před plánovanou dovolenou na Ukrajině, je potřeba trošku stroj zkontrolovat, nastavit, seřídit. Tentokrát, jsem moto nesvěřil autoriz. servisu, ale vlastním rukám. S úpravami jsem započal už v Listopadu, (mřížka světla, držák GSM atp.)
Došlo ke zvýšení stávajícího sedla o 10cm, přezutí přední pneu na Mitas C-21, výměně oleje Motorex Cross Power 10w50 s ol.filtrem, výměna chlad.kapaliny Motorex Coolant5, výměna paliv.čerpadla, umístění dvou paliv.filtrů, seřízení karburátorů, směsy a TPS, výměna svíček za Brisk Silver, výměna vzduch. filtru, přepojení el.instalace doplňků (hefty, mlhovky, LED - DRL, zásuvky vše vedeno od start.relé, nikoliv přímo z baterie.)
Umístění předního nízkého blatníku + jeho prodloužení, instalace vypínače odstavných blinkrů a instalace hrazdy pro držák GSM nebo GPS vlastní výroby.
V neposlední řadě i k převaření úchytů padacích rámu SW-Motech.
Další práce nejsou v plánu, ale mohou se před odjezdem vyskytnout
-
Originál sedlo
-
Zvýšené sedlo
-
Blatník z 990 + prodloužení
-
Aftermarket paliv.čerpadlo
-
Malá část nových dílů
-
Vypínač blinkrů
-
Nová Mitas C-21
-
směs z KTM Brno
-
Moje směs
-
Držák rámů SW-Motech
-
Držák GSM
-
Pomoct museli všichni
-
Připraveno