Opět nastal čas výměny pneu. Zvažoval jsem opětovné nasazení Mitas E-10, ale Ruda neměl celou sadu skladem a nabídl mi právě tuto možnost - přední Mitas E-07 Dakar (starý desén s novou směsí) a zadní Mitas E-07+. Tak jsem si řekl, proč nevyzkoušet.. S E-10 jsem byl relativně spokojen, je to docela měkká pneu, takže není problém s nějakými nepříjemnými situacemi, tím pádem je i slabší dojezd, ale to, jak už jsem zde v minulosti psal, mi nějak moc nevadí. Raději dám častěji pneu, na kterých se svezu, tak jak chci, než abych řešil, kolik najedou, nebo nenajedou. Novou zadní E-10 a starou přední E-10, která už měla najeto 5 tisíc jsem nasadil před dovolenou. Právě cestovním využitím je zadní v lepším stavu, než první E-10, kterou jsem jezdil minulý rok. Přední ustála dvě zadní pneu, ale už bych to neudělal. Už v době, kdy jsem ji tam podruhé nasazoval byla opotřebená a dost odskákaná a dost jsem se obával, že prostě tu druhou zadní pneu neodjede. Toť můj poznatek, hodit vždy novou sadu a těch 5 tisíc v pohodě dají..
15.03.2019 - po pouhých 620 km na těchto pneu jsem zjistil vážné poškození přední pneu, někde došlo k proříznutí bočnice. Z tohoto důvodu došlo k výměně za přední pneu Mitas E-07+. Bonusem je, že motorce obuté na pneu stejného desénu to sluší víc (můj názor).
-
přední E-10 po 10 tisících km
-
zadní E-10 po cca 5 tisících
-
tentokrát měla vyšší nájezd než ta minulá
-
bez kol
-
přední E-07 Dakar
-
zadní E-07+
-
stav km
-
Poškozená E-07
-
V pneuservisu na výměně, rozdíl v desénu patrný
-
Stav km při výměně
-
Vypadá to pěkně
Kamarád mi říkal,že Mitas je pneu pro chudý lid,je levná a vydrží věčně ,prý jen trochu vopruz na mokru,tak se jí bojím ,ale jinak vzorky jsou líbivé a cena fakt dobrá,tak budeš vidět
Taky jsem obul na Bosnu zadek Mitas 07+ a předek odjel ještě na Scoutu
Za mě po najetí cca 2500km 07+ velká spokojenost
Čekám až bude v rozměru na předek a pak hned obuji
Jak píšeš o něco nižší nájezd mi nevadí když podrží zejména na mokru