Kdysi nabouranou nádrž na pravé straně se snažili vytáhnou navařenou podložkou, ale nepodařilo se, tak to celé nějak zavařili a rozsáhlou promáčklinu silně zatmelili a přelakovali, benzín vzlínal nedokonale opravenou nádrží a narušil lak, který nejprve popraskal, pak odpadl a nakonec jsme to museli celé odkrýt a ukázal se tento rozsah poškození (viz foto). Na letošní sezónu uděláme vytažení, vyrovnání a zacínování praskliny a přes zimu pak lakýrnické práce včetně originálních polepů a Ducati černé metalízy (Jiří Lepič Velim www.motolakovna.cz - velice doporučuji). Chybí jen čidlo palivoměru, které někdo vymontoval, ale snad časem nějaké seženu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Možná i vlivem zmíněné kolize zazadu, kdy výfukový svod horizontální hlavy dostal nejspíš kopanec, došlo k uvolnění a netěsnosti mezi hlavou a válcem a úniku oleje v důsledku zničení o-kroužku a následně vypálení hlavy.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 21.05.2024 |
Uskutečněno:
| 21.05.2024 |
Tachometr:
| 69077km |
-
Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem do deníku nevkládal ani např. originál relé blikačů apod., ale s původními páčkami se pochlubím.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 10.02.2023 |
Uskutečněno:
| 16.06.2022 |
Tachometr:
| 65390km |
Komentářů:
| 1x |
-
Těžko říct, jestli ten starý byl původní, ale mé zlé tušení se při jeho pitvě potvrdilo. Takhle to teď bude přehlednější. I palivový filtr má své intervaly výměny, mrkněte do svých manuálů.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.02.2023 |
Uskutečněno:
| 16.06.2022 |
Tachometr:
| 65390km |