Jedna z posledních věcí, co mě trápila, byl karburátor. I když jsem původní vyčistil, stále to nebylo ono. Otáčky byly nestabilní, hůře startoval a byl takový "nervozní". Obětoval jsem 1500 kč a pořídil si originál Jawa. Výsledek mě mile překvapil. Absolutně stabilní otáčky při volnoběhu, bezproblémové startování, konstantní snižování otáček po zátěži a dokonce vymizelo cukání při brzdění motorem. Pokud máte problémy se seřiditelností karbece, vřele doporučuji ale pouze ORIGINÁL JAWA! Existuje totiž kopie Thaiwan, která stojí za hovno.
Porovnal jsem zpracování starý vs nový a vše vypadá stejně. Tuším, že si je nechává jawa dělat v číně. Naštěstí funguje velmi dobře.
Porovnání viz foto.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Letos opět Jawa sraz na Dolní Moravě. Náramně jsem si to užil a za víkend najel kolem 600 km. Opět jsem si potvrdil, že mě to na tom verglu nesmírně baví a z domu v žádném případě nepůjde! :-DD
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 01.09.2023 |
Uskutečněno:
| 01.09.2023 |
Tachometr:
| 76050km |
Komentářů:
| 2x |
-
Při zpáteční ceste z vyjížďky mi na horizontu na cestě III třídy v zatáčce ustřelilo přední kolo.
Jawa se klouzala dalších 5 metrů do příkopy, kde se převrátila.
Jezdím s trhacím Airbagem od firmy Bering, který se nafo
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 12.01.2023 |
Uskutečněno:
| 16.07.2022 |
Tachometr:
| 74600km |
Komentářů:
| 3x |
-
Loni (2022 jsem se vydal na malý Jawa sraz do Orlických hor, prozkoumat bunkry. V roce 2021 jsem nedojel, bo jsem srab a spláchl mě déšť . Loni jsem dojel a bylo to super. Na Jawě mě cestování moc baví a mohu potvrdit,
Typ:
| Sraz |
Vloženo:
| 12.01.2023 |
Uskutečněno:
| 15.07.2022 |
Tachometr:
| 74600km |
Na obrázku je jehla po koupi. Mám jí nastavenou na 2 zářez z hora, bohatost směsi 1 otáčka a čtvrt no a světe div se, jede to jako kráva . Absolutně bezproblémové startování, krásný zátah v celém rozsahu otáček a zmizelo cukání při deceleraci. Jsem naprosto spokojen. Spotřebu ještě změřenou nemám, ale věřím že se bude pohybovat kolem 4. litrů. Byl jsem zvědav na zpracování číny vs czechoslovakia (viz foto) a je to v obdobné kvalitě.
Jsme nad míru spokojen. A za ty pohledy, když to nakopnu na jeden kop, to stálo
Čeče na první pohled se zdá, že si měl u původního karbce jiné nastavení než u tý nový číny. Máš malinko jinde jehlu.
Taky jsem se s tim trápil, pak koupil ten novej čínskej a pro jistotu udělal hned svoje standard nastavení (mimo jiné jehla uprostřed A světe div se, moc dobře to nejelo, cukalo to při deceleraci a dusilo se to a já nevim co ještě. Řikám si, kurnik, to neni možný, a tak jsem začal ladit, ladit a ladit a abych to cukání odstranil, musel jsem sundat volnoběh až to skoro chcípalo a po přidání to mělo pytel jak sviň. Hrůza!
No a pak jsem si přečetl v příručce (mimo výšky hladiny, velikosti trysky a nastavení bohatosti), že jehla má bejt uplně dole. No tak jsem to udělal, zvednul volnoběh (už to nechcípalo) a motorka přestala cukat, ten pytel taky zmizel a teď to jede jak z praku. A taky už nemám zaprasený vejfuky po ujetí 50ti km
Prostě to bylo bohatý jak sviň.