motyka je plus mínus zaběhnutá.
od posledního záznamu v deníku se motor ještě o málo uvolnil a použitelný otáčkový pole je od necelejch 4 tisíc na první tři kvalty až do 10.
vzal jsem GPSku a na rovince změřil maximálku - 102km/h při 9 000 otáčkách (víc se to na rovině neroztočilo). Tachometr to asi ještě o deset km/h nadsadil.
jedno napínání řetězu, při 2500km výměna oleje a filtru (Motul 10W-50 + Hiflo 131).
příjemnosti:
spotřeba se motá těsně kolem 3 litrů
motor dostal správně malorážkovej hlad po otáčkách a na malejch silničkách je s ním docela sranda
jezdíme poměrně dost ve dvou - dobře se vejdeme (ale v kopcích je to kurva znát )
nepříjemnosti:
kryt řetězu z tvrdýho plastu chytá při hodně nízkejch otáčkách motoru rezonanci a drnčí...asi místo něj půjde nějakej lepší
ve dvou a s báglem na vejlet jsme se rozdováděli v dlouhejch serpentinách z kopce, kde i Kejva imitovala sportovní jízdu. Několik intenzívních brždění za sebou a kotouč zvadnul. Musel jsem mačkat fakt silou, aby se něco dělo a smradu bylo taky dost
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2016 | |
Aktualizováno | 22.11.2021 | |
Zobrazeno | 4 150x |
No konečně někdo,kdo se nebojí ! Hezký počtení,zkušenosti piš dál-dík