Klouzání spojky už začínalo být nesnesitelné. V rochlostech nad cca nad 120km/h často klouzala, s baťůžkem i dříve. V zatáčkách to i smrdělo průserem.
Nové díly: Nové lamely EBC (obyčejná korková sada), nové pružiny EBC.
Dán nový olej (stejný - Liqui Moly 10w40 street), filtr ponechán starý. Těsnění spojkového víka athena. A to nejdůležitější!!! nová podložka pod výpustná šroub
Montáž: Spojkový koš OK, spojkové plechy OK (rovinnost neměřena). Těsnění - PRŮSER!! Bylo přilepené a tak se urvalo při sundávání deklu... zdržení 4 dny než přišlo nové.
Průser související: nešlo to nijak moc dobre sundat!!! Škrábal jsem to nožem = rýhy v laku na hraně.
Průser č. 2: nevlastním silikon na motory! Má se tím máznout místo, kde je spára motorů...
Závěr: Spojka spojčí hezky a bez problému. Dopomohlo tomu určitě i řádné seřízení lanka, ač by lanko mohlo být lepší (je skládané z komponentů). Potencionální riziko úniku oleje = nutnio sledovat, případně potěsnit silikonem.
Vlastník | reeva | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2011 | |
Aktualizováno | 29.7.2018 | |
Zobrazeno | 2 927x |