PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1500 Mean Streak (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zekon89
Vloženo 15.9.2015
Aktualizováno 11.4.2016
Zobrazeno 5 152x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

zimní úpravy, opravy apod

Vloženo: 11.04.2016, Uskutečněno: 11.04.2016, Zhlédnuto: 19x


První sezónu jsem úspěšně zakončil na 10.10.2015. VNko mě nikde nenechalo, pořád se mi líbilo tak jsem se dal přes zimu do různých oprava a úprav.

Úpravy proběhly především vzhledové, nejsem vyndanej z chromů takže jsem dostal chrom ze všech plastovejch dílů a dal je do origo barvy Pearl Mystique Black. Padák, opěrka a držáky brašen opískovány a dány do černého komaxitu. Kryty svodů Sylvertail jsem dal pryč a nahradil omotávkami. Černý padací rám jsem doplnil držáčky a přídavnými světly H4 v origo perleti. Původní stříbrné ráfky z fabriky: leštěný hliník s tenkou vrstvou laku se také převlékly do černého, kola vypadají menší ale mě se to tak líbí.
Přídavná světla jsem se rozhodl namontovat i z bezpečnostních důvodů, pro lepší viditelnost při jízdě v kolonách a v noci. Bohužel nelze zatim využit jejich plný potenciál protože s momentálně osazenými žárovkami H4 nestíhá magneto dobíjet. Jedno světlo svítí jako přídavné potkávací, druhé je přídavné dálkové. Dobíjení by s oběma světly nestíhalo také kvůli domontáži vyhřívaných gripů Oxford.

Motorka mě nikde nenechala ale ke konci sezóny v dobré kondici nebyla. Při rozjíždění všechno drnčelo a chrastilo že jsem se musel stydět. Občas to při brzdění motorem a rozjíždění fakt nezdravě lupalo. A na 4 rychlost z ní šli divné vibrace.

Drnčení mělo za vinu vymačkanému a poddimenzovanému uložení nádrže a vytvrdlé uložení chladiče. Zdroj lupání a vibrací byl fatálně vymletý kříž na kardanu, ložiska pryč, unašeče su už opíraly o sebe. Měl jsem za to že kardany drží a co jsem si zjišťoval zkušenosti tak se mi to potvrzovalo. Asi jsem narazil na vadný kus. Kardanservis od toho dal ruce pryč a jediné vrakoviště MOTOPUZZLE reagovalo na sháňku po starším kardanu, po 3 týdnech výmluv a "zítra odesílám..." mi přišel kardan na jiný typ se zarezlým křížem. Ač nerad musel jsem koupit nový celý kardan za 11 500 kč.

Co se oprav motoru týče, původně jsem chtěl pouze přetěsnit ventildekly ale když už byl motor venku tak jsem jí dal nový řetězy. Staré byly o 1 mm delší, motor měl 47tkm, dnes si myslím že to nebylo uplně nutný že by ještě 20tkm vydržely v pohodě.

Nevim jestli ty řetězy měli fakt nějakej vliv ale jede to teď jak vítr, krásně tiše, a hlavně se na motorce upravené mým představám cítím dobře.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist