Schválně píšu "zimní-nezimní", protože kdo mě zná, tak ví, že jezdím co to jde i v zimě.
Takže postupně:
- proběhla výměna motorového oleje+filtru. Motul 5100 10W40.
- výměna pneumatik. Tentokrát jsem zkusil Heidenau K60 Scout a maximální spokojenost.
- vyrovnání a přelakování padacího rámu. Jednak už byl dost podřený a pokroucený. Podotýkám, že barva nemá nic společného se značkou KTM , je to čistě "dizajnofka" a jelikož jsem zapálený fanoušek dakaru a týmu Barth racing, tak mi ta barva udělala i radost .
- svaření prasklého krytu motoru po dovolené.
- montáž alu topcase od BigHusky. Ten je fakt obrovský a na dovolené, jak stvořený.
- montáž zásuvky 12V+USB 5V. Teď mám k dispozici 2 zásuvky a jedno USB. A ještě s sebou vozím 2 powerbanky. To by mohlo stačit .
- montáž krytu předního světla. Zvolil jsem kryt od Sergej design, protože se mi líbilo, že jde přimontovat a nemusí se lepit.
Vlastník | Heny22 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.3.2015 | |
Aktualizováno | 17.2.2017 | |
Zobrazeno | 4 220x |
Ta E-09 mi vzadu vydrží tak 6.-7.tisíc terén/cesta - 40/60%,což pro mě je plus minus sezona,jezdím celoročně ale časově mám mnoho omezení,tak si to užívám co to jde a může být venku jak chce,vyjedu i dešti No a díky pádu a úrazu jsem odjel loni jsezonu jen po cestách a občas polňačky (do offu to fakt nešlo ) A TKC mám použitelné dál a v pohodě,ale E-09 je už na výměnu a má cca 5500km,je to hlavně o té rychlosti ,pokud to držíš do 120km/h tak to ještě jde ale když začneš pořádně točit heftem kolem 140,tak mizí celkem viditelně
Já měl e10 taky a nájezd 4000 . Ale v zimě držely jak přibitý . Jinak e09 se ti nepálí na asfaltu? Kolik na mí najedeš? Dík
Aha tak to jo,nedávno jsem se toulal krajinou a naskytl se ten samý pohled ale ty Jeseníky,taky ještě s peřinou No a k těm gumám,jezdím převážně Mitasy,začal jsem u E-09 obě Dakar,pak jen 09 a taky zkusmo jednu sezonu na předku E-10 (s tou jsem spokojen ale nebyl,hučela a malý nájezd km) u mě jako již 2x odzkoušený a ježděný kompromis je předek TKC-80 a zadek Mitas E-09,sedí dobře i s plně naloženou moto jak v náklonu,tak i na mokru,v terénu sucho-mokro pořád to drží,jen někdy je to už spíše o odvaze jezdce jo jinak dík
Jandys: Je to focené cestou do Adršpachu, takže je to nějaký okolí Sněžky.
K pneumatikám:
Jezdil jsem Mitas 07 a spokojenost jak na asfaltu, tak OFF. Jakmile jsem vyzkoušel Scouty, tak už se k Mitasu nevrátím . Rozdíl zásadní není, obě gumy udělají slušnou práci, jen ty Scouty jsou na asfaltu takový hravější. Jdou samy do náklonu, dají se jezdit bez problémů až na hranu. Scouty v terénu jsou na tom trochu hůře než Mitasy 07. Může za to hlavně středový pruh na zadní gumě ( některé Mitasy měli taky). Teď se bavím o terénu mokrém (bláto). Na suchu jsou si gumy absolutně vyrovnatelné. Jediné negativum Scoutů je vyšší hlučnost od přední pneu, při vyšší rychlosti. Takže asi tak
Dobré doplňky i barva a na ty scouty jsem zvědavý,pisni pak nějakou recenzi jak jsou na tom i mimo cestu No a jestli se nepletu tak na fotce jsou Jeseníky
No kamarádem,hezky si si jí vyšperkoval .Tak ať ti dál dobře slouží a dělá jen radost
Super
Dobrýýý
Super
Vypadá to SQĚLE