Ráno při odjezdu na dovolenou jsem se pěkně zapotil. Dojdu k motorce strčím klíč do zapalování, otočím a nic. Budíky se sice rozsvítily ale palivové čerpadlo nic. Zkouším startér, taky nic. Prohlížím pojistky, ale všechny ok. Při pohybu řidítky se čerpadlo rozjelo a hned zhaslo. Drát! U zapalování dole je vytržený červený drát. Takže rychle pájku a jde se opravovat. Otec i brácha na mě už čekali, takže jsem chvátal a na poprvé jsem drát připájel špatně, tak se mi opět vytrhl. Až na podruhé jsem to udělal pořádně.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Oprava se povedla, celou dovolenou žádný problém. Jeli jsme do Itálie. Téměř celé Rakousko nám pršelo. Ještě že mám to ABS. Za deště jsme nejeli více jak 120 km/h, tak mám i pěknou spotřebu 5,1 l/100 km.
Tam jízda po d
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 13.03.2016 |
Uskutečněno:
| 25.08.2013 |
Tachometr:
| 101000km |
-
Výměna těsnění u nálevky oleje, prosakuje kolem plastového šroubu.
Dolití motorového oleje Motul 20W50 2 dcl.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 13.03.2016 |
Uskutečněno:
| 21.08.2013 |
Tachometr:
| 100737km |
-
Výměna spálené žárovky potkávacího světla H1 od Elta - koupil jsem to večer na benzínce, nic lepšího neměli.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 13.03.2016 |
Uskutečněno:
| 20.08.2013 |
Tachometr:
| 100670km |