Půlení, co jsem plánoval přes zimu se nakonec nějak nevydařilo, né že bych ji nemohl znova půlit, ale snad nebudu muset znova? Nějak to vzalo za své a motorka se rozhodla vydupat si servis trochu dřív, ehm... vlastně vykopat. Jednoho krásného dne, asi týden po motodovolené u Baltského moře, se klasicky nabalím, všechno na sebe natáhnu, vždyť jen šlápnu a můžu jet. Vytlačím ji z garáže, našlapu do ní trochu šťávy a šup dup, vlastně spíš šup dup LUP, prostě se rozhodla, že dneska ne, kopla zpátky takovou silou, až se páka obtiskla do víka motoru, to je ale divný, ne? vždyť je tam doraz.. no nic, znova, sláva, zažehnáno, zažehnuto, až na to divný přeskakování zubů, jako když mi visí, ale vždyť nevisí! Jasně, že nakopávačka, to je ale záhada, no nic, tlačím zpátky do garáže, vůbec mi není teplo, vůbec se nepotim, je to přece od srdce, všechno s láskou. A nebo taky prdlačku . Nakonec jedu na R6 a libuju si, jaká je to bezstarostlivá motorka..
No a k tomu hlavnímu, co se asi s DR stalo? Čert ví, ale po sundání víka s pěknou provaleninou valim i ty svoje dvě kulatý bulvy, prostě kopla, až urvala doraz nakopávačky, oba dva šroubky ustřihnuté, doraz ušmiknutý, ale nakonec by to nemuselo být nic zlého, jen kus železa a dva šroubky. Koukám koukám, jak to kolo ze startovací páky sundám, ale co to oči mé nevidí? Zatím nic, takže jdu pro manuál a ejhle, kvůli takové ptákovině musíme půlit, no krása, bude zábava, času na rozdávání, peněz na rozdávání, mám radost jak malé děcko (haha). Zrovna se připravuju i na horší a vezmu to z gruntu, jak jsem plánoval přes zimu, aspoň to budu mít z krku dřív.
Motor rozpůlen, převodovka celkem překvapila, trojka byla hlučnější, s tou jsem počítal a vyměnil tak obě kolečka, ale zbytek bych řekl v pořádku, vidličky netknuté, až jsem se divil, vše překontrolováno podle manuálu - v pořádku. Ložiska zkontrolovat, případně vyměnit, doraz nakopávačky vyměnit, spojkové plechové lamely vyměnit, vršek jsem dělal když jsem motorku dával do kupy poprvé, takže ten jsem se zaměřoval na spodní partie a zdá se, že vše je vyřešeno, nebyla to levná sranda, ale chtěl bych i něco nacestovat, tak se do ní holt musí něco vrazit, aspoň mám jasno, co kde je a jak to vypadá :)
Prostě basta fidli, už mě nebaví psát, všechno jsem smontoval, seštěloval, utěsnil, namazal, zalepil, zajistil, naplnil, utřel, vyčistil, utáhnul a zas jezdíme, trojka nehučí, spojka jde krásně a nezabírá když nechci, nakopávačka už nekope do víka, no co víc si přát (ale že by se toho našlo :))
Jen je mi pořád záhadou, jaktože tolik kopla, a taky mě celkem těší, že se mi to nestalo někde 300 km od baráku, ale v podstatě ještě v garáži :)
-
Příčina toho všeho
-
je to fajn pocit, když přijde nový díl v tom hezkym pytlíčku
-
až na ten vír v peněžence
-
ten spodek je v podstatě jako simson, jen trochu větší
-
teď už vše v pořádku
Díky, to dražší stojí přes 9000, obě dohromady teda vyjdou na nějakých 13000
dobrá práce, ruce šikovný
Co koštuje takový kolečko?