Nelíbily se mi rezavé svody, tak jsem je přetřel silikonovou vypalovací barvou (Aluksyl). Před nátěrem jsem svody očistil od rzi a starého nátěru drátěným kotoučem na vrtačku a odmastil technickým lihem. Návod radil natřít jednu až dvě vrstvy a po 5 hodinách vypálit 15 minut při 500°C. Asi by se měla použít vypalovací pec na keramiku nebo na komaxit s přesně nastavenou teplotou, ale nic takového nemám k dispozici, tak jsem svody hodil na motorku a nastartoval. Svody se okamžitě prohřály a kouřilo se z nich, jako by motorka hořela . Výsledek zatím vypadá uspokojivě, ale od natření mám ujeto jen asi 50km, tak uvidím, jak se to bude chovat dál. Akce za stovku a chvíli práce a parádu to udělá docela velkou ve srovnání s původním stavem
EDIT, 10.9.2015, 30780km: Barva se olupuje na nejteplejší části svodů, tedy hned u výstupu z motoru, asi je tam víc než 500°C, které má barva vydržet. Dál pak drží a nevadilo ani pár jízd za mokra. Oloupané místo na první pohled není vidět, takže motorka je furt krasavice, ale vadí mi, že o tom vím
-
Příprava - očištěné svody
-
Srovnání vzhledu před nátěrem a po něm.
-
Srovnání vzhledu před nátěrem a po něm.
Paráda
Dobrá práce . Pak dej info jak dlouho to vydrží
istonbike: Dík, jen aby to vydrželo.
Jj...hned to vypadá o hodně líp