Suzuki DR 800 Big (1990)

Vloženo 25.11.2012
Aktualizováno 6.9.2015

Vloženo: 02.08.2015, Uskutečněno: 02.08.2015, Zhlédnuto: 14x

Letos žádná cizina ale toulání se po naší krásné zemičce.Trasa vedla přes Lužické hory kde jsme navštívili v Doubicích díla mistra řezbářského,Jizerské hory,Krkonoše a návštěva dělostřelecké tvrze Stachelberg v Podkrkonoší jsme se zastavili u krásné v.n.Les Království, Broumovskou vrchovinu u Dobrošova Jiráskovu chatu,Orlické hory a Jeseníky.Dále na Ostravsko kde jsme se zastavili za kamarádem Igorem (Jandys ) který se spolu se svojí milou manželkou o nás perfektně postarali a nabídli pohoštění a nocleh za co jim moc děkujeme.Igor také vytáhl skvělou domácí slivovici která neměla chybu a spolu jsme vypili hezkých pár frťánků .Druhý den nás Igor provedl po místních bunkrech a opevnění které jsme měli v plánu navštívit za což mu také moc děkujeme .
Dále jsme pokračovali do Kopřivnice na prohlídku muzea Tatry kterou vřele doporučuji.Dále jsme pokračovali po Beskydech na Pustevny (moc hezké místo).Dále na v.n.Karolínka a Kohútku.Další den cestou do Vyškova do muzea letecké a pozemní techniky jsme kdesi mezi vesnicemi zabloudili na elektrárenskou skládku nějakého šedého prášku který spolu s vodou nebo-li polo vyschlou louží fungoval jako led a jak jsem na ní vjel,tak podjely obě dvě kola a už jsem ležel .Samozřejmě,že jsme s tomu všichni začali tlemit a kluci říkali,že umím perfektně vyskakovat z motorky .Po návštěvě muzea ve Vyškově jsme pokračovali směr brněnská přehrada na hrad Veveří ale Miloš zjistil,že má na jeho Versysu sjetou zadní pneu na plátno a tak jsme se jeli ubytovat v Pasohlávkách v kempu Merkur a druhý den jsme se museli vrátit do Slavkova u Brna kde pneu měli a v Bučovicích mu jí přezuly.Potom jsme už pokračovali směr hrad Veveří,další hrad Perštejn a jako poslední zastávka byl Křemešník.
Potom jsme už jeli směr domov.Byla to super dovolená se spoustou hezkých míst ale hlavně spoustou legrace se super partou.Pár menších problémů bylo jako mé plácnutí do bláta,Milošova pneu a Honzův upadlý výfuk ale to snad k tomu patří.Najeto 1735 km.a už se těším na další akci.
Celé album je tady Dovolená 2015

Wildaja (44) napsal 06.08.2015 v 20:36

owenovic (12) napsal 04.08.2015 v 19:47

V pohodě nic se nedělje a život jde dál

Jardas444 (10) napsal 03.08.2015 v 22:04

Já na vás telefonní čísla nemám.Chtěl jsem se na Moravě setkat s více lidmi ale nějak to nevyšlo .S Igorem jsme jezdili v úterý dopoledne,tak mě ani nenapadlo,že by byl někdo doma a ne v práci .Snad to vyjde jindy

owenovic (12) napsal 03.08.2015 v 21:10

Pěkná dovolená, A ještě lěpší místa . Supr vám to vyšlo,Akorát mě mrzí,že jste nedali s Igorem vědět,že jste poblíž bych se projel s váma aspon nu což snad jindy

Jardas444 (10) napsal 03.08.2015 v 07:13

Je u nás krásně a kdo říká že ne, tak nemá naší zemičku projetou.

istonbike (2) napsal 02.08.2015 v 23:35

Není u nás nejpěkněji ...NO JE paráda Jardo

Jardas444 (10) napsal 02.08.2015 v 21:24

Romane,já vím,že jsme byli blízko ale časově nám to nevycházelo.Já vím,že bys nás pohostil jako vždycky.Však není všem dnům konec

Jardas444 (10) napsal 02.08.2015 v 21:20

Díky Igore za pochvalu,to potěší .Nějaké ty problémy na cestách asi musí být a kór s takovejma starejma bábama .A na ten nový seriál se už těším

Tuareg-Tengai (1) napsal 02.08.2015 v 21:11

Omlouvám se Jardasi pevnost Stachelberg a né Hazelbrun nevim na co sem myslel

Tuareg-Tengai (1) napsal 02.08.2015 v 21:03

Jardasi koukám že ste byly na přehradě u Bílé třemešné a na bunkru Hazelbrun u Trutnova ste se mohly stavit rád bych Vás šecky pohostil dit to byl kousek od Nás

-Jandys- (16) napsal 02.08.2015 v 20:58

Jardo krásná místa,spoustu z nich znám nebo se tam časem i podívám Co ovšem musím ohodnotit jako laik,jsou tvoje fotky na tom odkazu ale i tu fakt paráda a dobře zachycené momentky I přes nějaké potíže jste to všichni zvládli,to okolí "Brna" je asi prokleté neboť i mě tam potkalo plátno na zadní pneu a taky u Kawy No i s váma bylo moc fajn,škoda že to nejde častěji Jo a jinak se prý bude psát nový vojenský příběh: "ČTYŘI s TANKU a JANDYS

JirkaMetal (1) napsal 02.08.2015 v 17:58

A jistou pevnost jsem taky navštívil Sozopol

Jardas444 (10) napsal 02.08.2015 v 17:52

To se nedá Jirko nic dělat,hold to takhle časově blbě vyšlo ale u Igora to bylo super a ty sis hold máchal nohy ve slané vodě

JirkaMetal (1) napsal 02.08.2015 v 17:46

Jardo moc pěkný, super jste to projeli a jen škoda, že jsem tu nebyl, ale Igor jak jsem četl se o Vás postaral Já se hold rochnil jinde

Jardas444 (10) napsal 02.08.2015 v 15:35

Díky,to mě těší,že se to líbí

babula (0) napsal 02.08.2015 v 15:29

Jardo , paráda . Tvůj deník nikdy nezklame

• To je konec... :-(

Tak dnes mě opustil můj milovaný Big :´-( .Prožily a sjezdily jsme toho hodně ale přišel čas pořídit si něco více pohodlnějšího na cestování.Na tenhle úžasný stroj nikdy nezapomenu a navždy mi zůstane v srdci.Doufám,že

Typ: Prodej
    Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 06.09.2015
  • Toulačka po Českém ráji a ne jen tam :-)

V sobotu jsem vyrazil směr Podještědí,projet se co možná nejvíc okreskama a poté byl směr jasný,Český ráj,Hrubá Skála a okolí.Co k tomu říci?snad jen to,že mě čekaly úzké silničky se spoustou zatáček,což jsem si náramně

Vloženo: 12.07.2015
    Uskutečněno: 12.07.2015
  • Dnešní vyjížďka

Po ranní rychlé dohodě jsme s Milošem vyjeli na původně kratší vyjížďku ale tak se nám to líbilo,že jsme nakonec najeli 300 km.Ani jsem nefotil protože jsme jen jezdili nebo kecali a žrali (u) .Tak aspoň dvě fotka a