Tak jsem s Tigříkem absolvoval první delší štreku Rumunskem, horskými silnicemi, plnými děr. Loni jsem tuto horskou štráse (Baia Mare - Borsa) absolvoval s Varaderem, a přísahal jsem si, že už nikdy nikdy nikdy! No, a najednou koukám, vedoucí výpravy už na ní jede (jiný vedoucí, než ten loni… :)
Tygřík samozřejmě přežil, ještě aby né, oproti méďovi Varaderu je to kamzík. No, doporučuji po cestách občas zkontrolovat šrouby, trochu se nám povolují, hlavně ty, které drží plasty. Co se týče pohodlí, sedlo se např. s Varanem nedá srovnat! Kdo chce cestovat 2000 a více km, musí si koupit nějaký polštářek na sedlo (já si ho opět vyrábím sám). Co se týče oleje, ten samozřejmě není třeba dolívat, na rozdíl od LCčka a GSa, která byly součástí výpravy. Né že by to nějak BMW deklasovalo, taky jsou to docela dobré motorky … né, určitě mají podstatně lepší odpružení! V tom je BMW GS 12 absolutní špička. Cestou jsem mnohokrát křičel do helmy: Já chci GSo!.. doufám že to Tigřík neslyšel...
Byl s námi borec, servisák a správce vozového parku, kde mají myslím 3 T800ky a všechny vykazují stejné výrobní vady, na které jsem cestou pomalu narážel.
V rychlosti:
Klepání řídítek – velmi diskutované téma. Není řešení, zkusím pak jiné gumy. Ale co mě říkal, čím hrubší vzorek, tím to bude horší. Dělají to všechny T800ky.
Vůle v řídítkách - časem se povoluje šroub řízení a je třeba ho dotahovat. Já zatím vůli nemám, ale na podzim při 1. prohlídce v 10tis to nechám zkontrolovat.
Ze sedla bolí prdel! Ááá jak. To se musí „vošéfovat“…
No jinak asi v pohodě. Pokud cestujete dálky, doporučuji na moto kvalitní díly od SW-motech. Hlavně pak držáky kufrů, to je základ. Byl s námi borec s Tigrem 10 a v jedná díře urval kufr. Prostě plotna nevydržela. Jakó, to mě hodně zklamalo. Takový „hardcore“ terén to zase nabyl, plotny orig. Triumph. Viz. video.
Vlastník | gulliver | |
---|---|---|
Vloženo | 2.11.2014 | |
Aktualizováno | 15.10.2015 | |
Zobrazeno | 10 117x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ