Protože motor škubal když se zrychlovalo od 4500 ot, tak sem po mnoha pokusech čištění karburátorů a seřizování rozhodil pod dohledem velemekánika motor.
Vlastník | M4rť4s | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2012 | |
Aktualizováno | 22.10.2012 | |
Zobrazeno | 2 247x |
Vlastník | M4rť4s | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2012 | |
Aktualizováno | 22.10.2012 | |
Zobrazeno | 2 247x |
Protože motor škubal když se zrychlovalo od 4500 ot, tak sem po mnoha pokusech čištění karburátorů a seřizování rozhodil pod dohledem velemekánika motor.
Po dlouhý době, už mám zase čas na tu mojí potvoru. Když už sem dořešil kuckání motoru, je třeba se se stavbou posunout zase o kus dál. Po testovací jízdě jsem si vzpoměl, že stále neukazuje tachometr. Po dlouhým pádání
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 24.08.2017 |
Uskutečněno: | 13.08.2017 |
Komentářů: | 2x |
Konečně je zase chvili čas a moto tak se pomalu pokračuje :)
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 07.06.2015 |
Uskutečněno: | 06.06.2015 |
Tak budík už maj svoje místo (uchycenej pod spínačkou) + sem udělal konečně synchronizaci, která se celkem povedla. Další věc je že jsem vyrobil šroubky na seřízení co se šroubujou mezi karburátor a válec. A to podstatný
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 15.04.2014 |
Uskutečněno: | 13.04.2014 |