Nezbývalo mi nic jinčího než si vyrobit startpáku. Už jsem ji koupil vařenou s motorkou, ovšem nevydrželo to nic. Myslel jsem, že to vařil nějaký nezkušený a byl to studeňák, ale ukázalo se, že i dobrý svářeč co to vařil mě, tak to nevydrželo a smrdělo to průserem 2700,- (nová páka origo). Ten hliník prostě vždycky praskl a to myslim, že s minimální námahou. Tudíž jsem musel zvolit výrobu, sice nerez, která je těžká, ale zato už tuhle nikdy nikdo nedokurví a funguje perfektně
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po testu na Beta RR 300 2013 jsem zjistil, že EXC 200 je motorka vyrobená přesně pro mě. Její malá stavba a výška po snížení je úžasná a dohromady to dává zuřivého fichtla, kterej se dobře vodí. Klasické výjezdy co znám
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 09.12.2015 |
Uskutečněno:
| 09.12.2015 |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak jsem si urobil samodomo kryt kolínka výfuku a montážní sadu na bástry. Nic jinčího mi totiž nezbývalo. Než dát 600,- za kryt kolínka a 800,- za montážní sadu, tak jsem si to raději vyrobil. Sice to není, tak lehké ja
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 10.03.2015 |
Uskutečněno:
| 07.03.2015 |
-
Sedlo konečně pošité a parádně snížené. První motorka co opravdu jede a já s ní dosáhnu normálně na zem :-D a ještě k tomu je lehká. Když pominu, že jsme se i dnes brodili dost sněhem, tak jsme dali bych řekl jedny z nej
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 01.03.2015 |
Uskutečněno:
| 01.03.2015 |
FAkt super práce
Jo to jsem zapoměl uvést. Kvůli času to trvalo cca 2 týdny, ale jinak když to spočítám na hodiny, tak to trvalo zhruba odhadem 4H. Zjistil jsem, že na tom nic těžkýho nebylo. nejtěžší je udělat aretaci pro kuličku, aby se páka při jízdě nevyklápěla, ale to jsem doladil a je to cajk. Navíc jsem ji ještě dost odlehčil. Foto musím dodat.
Cus čumim jak umim :D Super práce jak dlouho ti to trvalo to vyrobit ?