PROFIL MOTORKY

Suzuki XF 650 Freewind (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník yuri13
Vloženo 31.10.2011
Aktualizováno 15.11.2015
Zobrazeno 9 746x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 25.03.2015, Uskutečněno: 25.03.2015, Stav tachometru: 79000 km, Zhlédnuto: 50x


Objednal jsem dvě čínská LED přídavná světla spolu s jedním čínským vypínačem na řidítka a příběh začal..

1. světla mají nevyhovující a křivé objímky na trubku -> vymyslel jsem celohliníkové držáky s univerzálním použitím (do světel jsem musel navrtat jednu dírku navíc)

2. světla nejsou plně dotěsněná -> vše dotáhnout, pod zadní víčko doplnit o-kroužek

3. přívodní vodiče jsou jak od levných sluchátek -> nová dvoužíla 2x0.5mm2 ve dvojité izolaci a ještě v omotávce

4. přepínač nepřepíná -> úprava tvaru kontaktního plíšku, který vypadával z vodítka

Držáky byly poměrně složité a pracné, ale věřím, že budou odolné.. Trasa na vodiče dovedena k ideálu až na 2. - 3. pokus, ale teď nové přívody nic neomezují a samy se snadno demontují.. Každé světlo je za vlastním vodotěsným konektorem a napájení probíhá odbočkou z parkovačky.. Pár komponent na desce napěťového měniče pro čip jsem preventivně zakápl lepidlem z tavky, aby nebyly příliš namáhané vibracemi..

Každé světlo by mělo mít osazený čip CREE s 12W (a údajně 1200lm), ten pracuje ve 3 režimech (100%, 50%, stroboskop).. Mezi těmi se přepíná rychlým vypnutím a opětovným zapnutím světel, jinak se (při vypnutí na alespoň 2-3s) spouští vždy 100% režim..

Světla mají celohliníková těla a masivní skleněné čočky.. Forma odvodu tepla z čipu na tělo se zdá dobrá, takže teď se bude jezdit a testovat..

P.S.: Na snímcích to asi není vidět, ale svítí jak ďas! Potkávací světlo je nemá šanci přebít.. Navíc vznikl náhodou poměrně zajímavý efekt přisvěcování do zatáčky, protože světla jsou na úrovni předního blatníku.. Ten je stříbrný a díky vysoké koncentrovanosti světelného paprsku z lampy odražené světlo krásně osvětlí prostor po straně stroje..

P.P.S.: Co je u mých doplňků také důležitý faktor je samozřejmě cena.. ;) Když by nerozhodovala, nakoupil bych u SW Motech a bylo by to bez práce.. :D Takže pro zajímavost je bilance následující:

světla za 630,- Kč
konektory za 105,- Kč
vodiče za 55,- Kč
přepínač za 65,- Kč
spojovací materiál za 15,- Kč
o-kroužky za 10,- Kč

kousek hliníkového jeklu a kus hliníkového plechu na držáky jsem měl doma..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mzk1 (0) napsal 21.06.2015 v 10:22

Svítí opravdu parádně, když jsem tě měl na vyjížďce ve zpětným zrcátku tak jsi byl nepřehlédnutelný.
Bezpečnost++

yuri13 (3) napsal 26.03.2015 v 08:50

DaveV: Díky! :D

findejs1310: S tím musím souhlasit! Světla jsou jako lasery.. Aktuálně je chci vyzkoušet, ale do budoucnaj je v plánu i možnost nechat si vyříznout z 3-4mm plexiskla kolečko a čočky jím nahradit.. Už jsem to i zkusil a osvětluje to obrovskou plochu krásně homogenním světlem.. Nevýhodou je, že pak svítí dost i nahoru..

findejs1310 (5) napsal 25.03.2015 v 17:31

Zdarec mam ty same.Vypadaji dobre ale...kuzel je celkem uzky a hlavne na me spoustu ridicu vecer
blika a vytrubuje.Mam je celkem dost stocene dolu ale je to opravdu neprijemne ostre svetlo.
Vhodne pouze do mlhy a nebo na denni sviceni.
Takze za me ...jsou to dobra a pekna svetla ale pozor pri pouzivani.
S pozdravem Jura.

DaveV (0) napsal 25.03.2015 v 15:50

No vypadá to dost dobře!
Ten začátek jsi napsal taky dobře Přepínač nepřepíná, Světlo netěsní...


Nejnovější záznamy v deníku
  • NORWAY 2015

    Nechť cestopis mluví sám za sebe.. B-) http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/norsko/norway-2015-32239.html

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 20.10.2015
    Uskutečněno: 20.10.2015
  • ALBANIA 2014 - VIDEO

    Krátký sestřih z naší motodovči.. B-) http://www.youtube.com/watch?v=P5UPA4Xi6AY

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 11.02.2015
    Uskutečněno: 11.02.2015
    Tachometr: 75000km
  • Zimní příprava

    - výplach a nový olej (MOGUL Silence 15) předních vidlic, simerinky původní, bez náznaku úniku, rozdíl v charakteru jako blázen - nové pneu (opět) MITAS E-07, duše jsem nechal, minule jsem dával nové - údržba obou

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.02.2015
    Uskutečněno: 09.02.2015
    Tachometr: 78000km
    Komentářů: 2x


TOPlist