Už nějakej ten pátek mi nedá spát ta prapodivná koncovka vejfuku na Číze. Tak jsem se tomu podíval na střívka. Vnitřek tvoří klasickej tlumič přes kterej jde závitová tyč, která končí až za rybinou. V rybině byla ještě nacpaná drátěnka . Všechno jsem dal pryč. Do koncovky přišla trubka, děrovaná.na konci jsem navařil matku, do který jsem bodnul matici s osazením. Koncovku jsem chtěl vycpat vatou, ale rozhodnul jsem se pro drátěnku. Celý je to heftnutý závitovkou a na matku skrz rybinu přišroubovaný. Zvuk je o poznání lepší.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po posledním zahřátí pístu jsem dojel na prázdný bačkoře. Ventilek zmizel a bylo zle. Proto jsem se rozhodnul, že Číza dostane novou pneu s duší a haltrem!! Volba padla na MITAS C10. Ne proto, abych zetku dřel v terénu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.02.2015 |
Uskutečněno:
| 04.02.2015 |
-
Už jsem se na to nemohl dívat. Originální řídítka jsou na dvě věci. Proto jsem sehnal jiné z Jawy 250 sport s hrazdou. Stály pár šlupek a maj solidní chrom. Jediná vada je, že nemaj úchyt na páčku přední brzdy. Vyřešeno
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 21.01.2015 |
Uskutečněno:
| 21.01.2015 |
-
1) Dolití převodového oleje - motor uplně na suchu
2) Vyčištění trysky v karburátoru
3) Dotažení spojů na rámu
4) Vyčištění svíce
--------------------------------------------------
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.01.2015 |
Uskutečněno:
| 10.01.2015 |