Asi jediná podstatná bolest u autorádia na BMW K 1200 LT je jeho hermetické uzavření a tím pádem nedostatečné a už i tak mizerné chlazení koncového zesilovače. Nebojím se říct, že odejde každému druhému, kdo rádio skutečně užívá. Při ceně kolem 17.000kč za nové je opravdu důležité udělat nějakou úpravu pro odvod tepla. Netýká se to autorádii ještě s kazetovou mechanikou, neboť mají na zadním čele chladič oproti CD mechanice. Zde je odváděno teplo jen do tenkého pláště obalu rádia. Nechtěl jsem v prostoru rádia vířit prach nucenou ventilací a tak stačil přesný otvor na chladič, vodivá pasta a silikon. Jednoduché, levné, praktické ...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Trochu jsem se nechal inspirovat kamarády co sedlají stejný stroj a lehce si motorku přisvítil. Myslím, že modrá nepotěší jen efektním vzhledem, ale bude motorka lépe vidět za snížené viditelnosti.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 13.01.2018 |
Uskutečněno:
| 08.01.2018 |
Tachometr:
| 113065km |
Komentářů:
| 2x |
-
Tak již sezonu používám docela pro mě pohledný doplněk. První varianta měla slabé ledky bez chlazení, ala podruhe už mi kvalita výkonu nezkamala.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 24.12.2017 |
Uskutečněno:
| 14.12.2016 |
Tachometr:
| 101644km |
Komentářů:
| 5x |
-
Letos jsem byl nucen objednat tři zdvihátka ventilů a vodící lištu rozvodového řetězu, na kterou jsem čekal delší dobu a tak mi napadlo si udělat přípravek na demontáž pružin ventilů, když bych někdy v budoucnu musel měn
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 04.02.2015 |
Uskutečněno:
| 04.02.2015 |
Komentářů:
| 3x |
asi patřím mezi ty první. Mám najeto skoro 100tis km a motorce je letos 10let a rádio je OK! Pokud bude třeba tak se na tebe určitě obrátím.