Stará dosloužila, přišla na řadu nová. Dost jsem přemýšlel o ČZ, ale nakonec jsem vzal DID. Ani nevím proč, asi síla zvyku Vzadu byla rozeta o 42 zubech, správně má být 43 a já chtěl zkusit 45. Nokonec po pár radách od kolegů, jsem nechal 43 a dal pouze o zub menší kolečko. Místo 16 zubů jen 15. Výsledek ještě nevím, páč když jsem to dodělal, pršelo a do teď nebyl čas.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vyrobil jsem si tester na podtlaky. Až bude chvilka, prubnu ho na motorce.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 27.07.2016 |
Uskutečněno:
| 27.07.2016 |
Komentářů:
| 6x |
-
Pustil jsem se do kontroly hladiny karbců, protože se motorka furt nechová jak by měla. Hladina by dle manualu mela byt 5 mm +-1mm pod ryskou vyznačenou na straně karbců. Já naměřil:
1. karbec 11 mm pod
2. karbec 5 mm
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 25.07.2016 |
Uskutečněno:
| 25.07.2016 |
Komentářů:
| 5x |
-
Ne že by sedma tlumič nějak zvlášť potřebovala, ale jeden starší kousek se mi dostal do rukou a mě by nedalo ho nevyzkoušet. Naměřil jsem si montážní sadu, nechal si ji vyrobit a tlumič namontoval. Teď počkat na jaro :-)
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.01.2016 |
Uskutečněno:
| 22.01.2016 |
Tak to mě vůbec nenapadlo zkontrolovat, páč jsem takovouhle věc nikdy neslyšel. Jak to poznám, když už to je na motorce? Jako když otáčím kolem, tak nepatrně se průvěs mění, jak si říkal, ale jestli to je řetězem, nebo rozetou, nevím.
Nemáš tu rozetu od Berana šišatou? Moc dobré recenze jsem na tohoto výrobce a jeho rozety neslyšel