Abych těch zámků neměl málo, tak motorka je od koupě vybavena zámkem řídítek, od kterého jsem něměl klíč. V neděli 1.6. jsem měl sundanou vidlici kvůli kontrole ložisek a toho jsem využil demontáže zámku řídítek. V pondělí jsem zašel nechat udělat podle zámku 2 klíče. Dnes v pátek jsem si klíče vyzvedl, stálo to 360kč. No trochu raketa, ale nedá se svítit. Takže proběhla montáž a zároven mi dnes tata donesl nově vysoustruženej komínek do karburátoru, takže ten jsem taky hned namontoval. V garáži to běželo, uvidím zítra, jak to pojede.
A poslední dnešní věc, praskl mi jeden z držáků masky. Už dřív jsem se na ně díval a přišlo mi, že to svařoval nějakej Lojzík z vesnice, mezi tím, co dojil malá selata.
Když už jsem se rozhodl držáky sundat, tak jsem si ještě vymyslel, na ně ještě přivařím držáky blinkrů, které byly do ted šroubované.
Takže bodnout držáky blinkrů ve správné poloze na motorce, sundat držáky, obrousit hnusny sváry, zavařit držáky, převařit odbroušeny sváry a stříknout.
Něž sprej uschl, tak jsem ze staré duše vystříhl novej pásek mezi vidlici a držák, poklidil dílnu. Namontovat, seštelovat světlo a hotovo
-
sundaná vidlice kvůli montáži zámku řídítek
-
bez předních běhů
-
zámek na místě
-
zamknuto
-
na míru dělanej komínek do karbu