Ač počasí nebylo na projížďku nejvhodnější, neodolal jsem a mašina šla z garáže ven. Nejen z důvodu, že jsem na ní jel pro přítelkyni na nádraží, ale hlavně proto, abych vyzkoušel funkčnost nového doplňku, který na Thundercatu přibyl. Místo původního BOSSáku jsem namontoval plochodrážní KING. Zvuk je o poznání lepší, mašina je konečně slyšet, ale více by to šlo vždy:) Po obědě následovala krátka vyjížďka. Cílem byl soukromý sprint závod. Soupeřit měli Kawasaki KX 250 versus Yamaha XV 1600 Wildstar. Původně určené letiště bylo bohužel obsazeno práškovacími čmeláky, kteří se rozhodli zrovna v tento den sypat hnojivo na česká pole. Na druhou stranu to byla zajímavá podívaná a nevšední zážitek pro uši. Jelikož soupeř na Wildstaru se stále nedostavoval a přeci jenom se ochladilo více než na co jsem byl oblečen, rozhodl jsem se i s přítelkyní odjet domů a závody shlédnout při příští příležitosti. Později jsem se dozvěděl, že Wildstar dorazil - s hodinovým spožděním - bylo vybráno náhradní letiště a závod proběhl. Jak to dopadlo? Závodní plocha byla cca půl letištní plochy a cílem s cca 5 metrovým předstihel projela první Kawasaki KX 250, čím svému řidiči přinesla nejen gratulace a uznání, ale též vyhranou basu G12°
Vlastník | Streetrider | |
---|---|---|
Vloženo | 10.11.2008 | |
Aktualizováno | 18.4.2009 | |
Zobrazeno | 1 593x |