PROFIL MOTORKY

VOR EN 503 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník klubko
Vloženo 21.1.2014
Aktualizováno 17.6.2020
Zobrazeno 3 550x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

indučkní cívka po 3 aneb jak český garážník nad západáckým werkem vyzrál

Vloženo: 08.04.2014, Uskutečněno: 08.04.2014, Zhlédnuto: 20x


Když jsem už po několikáté čuměl na motorku a snažil se vykoukat, co by mohlo způsobovat špatné startování, přišla mi pod ruku indukčka, resp. počet drátů - 2. Stejný počet má i indukčka na mém čínském skůtru. Kdo se bojí, nesmí do lesa, takže jsem se nebál a indukčku z VORa připojil místo indukčny na skůtra a opatrně, krátce zatočil motorem. Krásná jiskra :-o husty. Vyzkoušel jsem ještě přehodit svíčku, fajku, kabel. I moje fajfka byla kaput.
Takže co dál? Kuchnout CDI ze skůtra a připojit k elektrice na VORovi, et voiala!


...hmm, v garáži dobry, ale v zátěži vynechává. Horní spektrum otáček a čím vyšší kvalt, tím míň plynu jde přidat. V tento okamžik nedokážu říct, jestli je to tou CDI, nebo ješte např. něco v karburátoru.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
klubko (18) napsal 09.04.2014 v 09:43

-> tadeo96: :-B jo, je
->Woozie02, Daniel_cz: no musel jsem to zkusti a kdyby to vyšlo, tak mě oprava mohla vyjít na 240kč místo 1200kč za jinou cívku. Zatím s tím jezdím a včera jsem objednal novou (jetou) a jsem velmi zvědav, co to bude dělat.

Ohledně té mapy zapalování tady můžeme rozjet diskuzi.
Čínský 4takt ani VOR nemá mapu zapalování. Oba mají na klikovce u alternátoru hallův snímač s pevně nastaveným předstihem.
VOR má 32° a CDI jen převádí spínací impulzy z hallova snímače na napětí potřebny pro nabuzení indučky.
No a shodou okolností ta CDi ze skůtra má vyýstupní napětí vhodny pro indukčku použitou na mé motorce a stejná indukčka je používaná i na KTM, Husaberg, možná i dalších.
Origo indukčka už totiž má v sobě přímo ten převodník (CDI). Ta moje už je o tento převodních ochuzena (asi odešel) a bylo to nahrazeno tou černou krabičkou s dráty viz fotka s díly, která odešla.

schéma čínské CDI: //www.motelek.net/andere/cdi/china_cdi/GY6_cdi.png
schéma origo CDI: //www.transmic.net/sem/SemIgnition.jpg

Daniel_cz (0) napsal 08.04.2014 v 23:29

Taky mi to příde jak blbost, ale možná si přišel na závadu.

Woozie02 (9) napsal 08.04.2014 v 23:10

To CDIčko je blbosť. Čínsky štyrtakt má úplne inú mapu zapaľovania, leda tak si si práve rozhodil predstih. Mimo toho, VOR má zasadený najvyšší výkon/moment, do iných točiek ako spomínany hočimin. Takže tam nafasuj späť pôvdoné CDI, alebo kúp nové a bude to jazdiť ako má

tadeo96 (0) napsal 08.04.2014 v 22:24

Ten zvuk to je sakra hustý kladivo!


Nejnovější záznamy v deníku
  • motor vrčí

    Proběhl první start. Sice to nešlo úplně hladce, ale nakonec jsem to nastartoval :-) Problém byl v moc utaženym dekompresoru, takže komprese šla ven. https://www.youtube.com/watch?v=cQJKbMXUC7w

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.09.2015
    Uskutečněno: 02.09.2015
    Komentářů: 1x
  • motor do rámu, kyvka, práce na motoru

    Po delší době záznam do deníku. Od posledně proběhlo následující: lakování celého rámu, lakování plastových částí, lakování karterů, lakování krytů motoru nákup nového: píst, ventily, ojnice, gufera, o-kroužky, někter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 02.09.2015
    Uskutečněno: 08.08.2015
  • zadní světlo

    nově bude zadní světlo z LED pásků https://youtu.be/a7zgCiChKmY

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.07.2015
    Uskutečněno: 04.07.2015


TOPlist