Dneska mi to zase nedalo spát a musel jsem se v tom odpoledne vrtat. Předtím jsem dopoledne zase úplně studenou motorku nastartoval, ujel asi 50m do dílny, zhasl motor a už nenakopl.
Takže odpoledne odstrojit sedlo, nádrž, přední blatník, to už mám slušně nacvičeno, naštěstí je to jen 5 šroubů. Pak jsem překontroloval ventilovou vůli, na výfukových je docela velká, ale momentálně nemám podložky, kterejma bych mohl správně vymezit.
Tak jsem přešel k elektrice. Z hlavního svazku vylízal 1 ustřihnutej drát. Ten mi byl podezřelej už od nákupu. Tak jsem odmotal izolepu a vykouklo na mě několik nadstavovných a dohromady spojovaných drátů. Hmm, sice neoriginální, ale aspoň světla atd. fungujou. Takže to jsem nechal být a ten drát navíc. jsem uštípl. Pak jsem zkusil změřil, co jde do indukčky. Nic jsem nenaměřil. Před indučkou, je ještě černá krabička. Odtušil jsem, že to bude CDI. Měřil jsem na jejím vstupu a hodnoty skokově blížící se 12V jsem naměřil. Takže stator/rotor vypadají OK, ale vypadá to na chybu CDI. V pátek jsem mluvil s člověkem, co prodává díly ze své motorky a ptal jsem se ho, kolik vodičů má jeho indučka. Řekl, 4. Takže tu bych tam asi nezapoji. Když jsem se ale ještě podrobně zadíval na počet a barvy drátů, které jsou před konektorem CDI, jsou to ty barvy, které mi říkal o té jeho indučce.
Napdla mě tedy myšlenka, jestli ta jeho indučka není včetně CDI a já bych ji tedy mohl použít, jen bych odpojil tu moji "černou krabičku".
Pak mě napadlo porovnat CDI z VORa s CDI z mého čínského skůtra. Vývody jsou nápadně podobně uspořádány a podle schématu jsou shodně zapojeny. Takže co zítra? Ano, správně, budu experimento s CDI a indučkou ze skůtra. Jsem zvědav, jak to dopadne.
-
CDI bez označení
-
fotka pumpy spojky pro Daniel_CZ
-
fotka pumpy spojky pro Daniel_CZ
-
fotka pumpy spojky pro Daniel_CZ