1.3.2014- Na rozhraní února a března padlo rozhodnutí o sundání vidlic, výměny gufer a prachovek - ty prachovky byly u mé koupené lehce z jedné strany popraskané a je jasné že by se časem ještě potrhaly víc a byla by cesta k vydřeným vidlím. Tak po delším nakukování do servisního návodu ve španělštině a překládáním
Nechal jsem nejprve strýce rozdělat vidlici od své GSX1400 a koukal co na mě může asi tak čekat. Po několika chvílích jsem i na popud strýce začal s rozebíráním vidlic. Po otevření mě překvapilo o dost jednodušší řešení na rozdíl od mohutných vidlic na GSX1400, pro mě výhoda. I když měl strýc s výměnou gufer a prachovek trochu náskok trochu jsem ho předehnal poté jsem měl ale problém s pojistným kroužkem takže jsem musel požádat strýce o pomoc. Zatím vše úspěšné - nová gufera,prachovky a jeden "chránič proti hmyzu" který byl škrábnutý - ano i na vidlici byly známky pádu-pohybu po zemi. Po víkendu bude ještě pořizování 10W oleje Ipone a uvidí se jestli všechno těsní tak jak má.
Edit:11.3.2014 no při montáži nešel namontovat brzdový třmen.. až po půlce dne nás napadlo otočit vidlema ...a bylo to jasný, "že to bylo položený v garáži dle majitele" - naprostá blbost a lež. Koukl jsem po sítích internetu a našel různé obchody kde nabízeli trubky do vidlic.. nakonec vyhrálo ABMoto ;) Mohu jen doporučit.
Při návštěvě v bickerscrownu jsme ale změnili názor na hustotu oleje a pořídili 15W (i ke strýcovýmu GSX1400 kde je doporučený 5W - a ještě si trochu natáhl pružiny a prý je to úžasný ;) ) Ještě si budu muset pohrát s nastavením tvrdosti na našich úžasných silnicích (mám to ještě na nejměko).
Vlastník | honzikch | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2014 | |
Aktualizováno | 1.7.2016 | |
Zobrazeno | 1 154x |