Barbucha si vyžádala údržbu po 9 tis. km. Nikde mě nenechala ale bylo to o fous. Dala mi to vědět tak že při 140km/h se tačala dusit a klesal výkon. Po konzultacích jsem odhadoval prasklou membranu v karburátoru. Bylo toho však víc. Jedna svíčka vypálená tak že tam byla uplně něfunkční, nechal jsem vyměnit za Iridiové a také nové fajfky. Hrdla sání u karburátoru vykazovaly poškození, tak vše objednat a vyměnit. Při té příležitosti kdy se čekalo na náhradní díly, hlavně na membrány 3 týdny jsem nechal vyměnit prasklý spodní rám motoru s bočním stojanem. Ten kdo má starší model tak doporučuji důkladnou kontrolu protože tady udělali konstruktéři dost velkou chybu kterou v novějších typech zcela opravili. Rám byl svařený tak že trubka byla přímo navařena na lysovaný díl. Samorřejmě to dělá problém, v nové verzi je trubka u sváru sloštělá navařená důkladně k rámu, i boční stojan je výrazně lepší konstrukce. Při výměně chladící kapaliny se zjistil problém s větrákem, tak také vyměnit. To jsou ty moje offroady... Výměna oleje a brzdové kapaliny. Ted je pěkně v cajku, šlape jak hodinky. Výrazně má leší chod motoru, řekl bych že ty Iridiové svíčky jí pomohly. Všechno to trvalo měsíc, utekly mě vyjižďky a srazy tak příště musím lépe naplánovat údržbu. Teď je motorka super připravená ale venku počasí nic moc.
Vlastník | Boro65 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.6.2013 | |
Aktualizováno | 15.3.2018 | |
Zobrazeno | 2 107x |