Nebyl by to echt cestovní stroj bez 3 kufrů - to dá rozum.
Za půlitra jsem koupil od kamoše vyřazený Krausery i s montážníma obdelníkama "ta trubka kolem dokola co má západku na zámek co je v kufru".
No a pak se asi 14 dní rozebíral podsedlák - měřila se pásovina - řezala se pásovina - vrtala a zase se nandaval podsedlák a tak furt dokola že jsem si myslel že mně z toho klepne. Po těch 14 dnech vaření nebo spíče lepení a broušení a nandavání a zase sundavání to odvezl na Mělník do firmy Pralak kde mi to 200 Kč opískovali a nanesli komaxit. Vypadá to celkem super v zhledem k mému vařičskému umění. Jen jsem poznal že ten komaxit celkem nabyde. Musel jsem kufříky pořádne umejt a navoskovat aby to šlo pěkně zacvakávat do zámků.
Po namontování to nyvypadá zas tak mizerně. Na kufrech je vidět že jsou staršího ... no ,jak to napsat ...jo - Dyzajnu , ale mně se líbějí víc než ty funglový bubliny co dělaj dneska. Až je rozmlátim tak půjdu do Al - kufrů.
Ještě jsem si do prostoru po levým výfuku udělal ze šedivý pvc trubky a pár pantů válec na drobnosti. Výfuk je o průměru 110 mm a ta trubka 100 mm. Kupodivu se tam toho dost vejde. Např obě duše.
Vlastník | Varaník | |
---|---|---|
Vloženo | 16.6.2013 | |
Aktualizováno | 14.4.2015 | |
Zobrazeno | 2 980x |
Ty si hňup chlapče!
tak ty jseš materiál,big je dobrá motorka ale to co někteří dokážou to je masakr,jasně ať si dělá kdo chce co chce,ale pak takovou žumpu nedávejte na inzeráty a nechte si to na věky