Takže jsem moc nelenil a začal vylepšovat. První byly řídítka - origo jsou na mě nízký a trochu divně tvarovaný, čili výměna za vyšší duralový s hrazdou. Na hrazdě pak přistál teploměr vzduchu. Musel jsem krapet předělat uchycení závažíček a rovnou je nechal nalakovat práškovou barvou. Padáky Kappa. Centrální stojan - základní věc. Nosiče bočních kufrů Givi. Kufry Givi E360N s vnitřníma taškama. Plech pod motor SW Motech. Musel jsem si udělat přední držák plechu na padáky. Vyrobil jsem si hrazdičku k uchycení navigace a zásuvky (rovněž práškovej lak). Navigaci mám v pouzdře od Givi. Když jsem se hrabal v elektrice tak rovnou vyhřívaný gripy Daytona a DRL světla abych byl líp vidět. Sehnal jsem za 1/3 původní ceny rok starej zamykatelnej deflektor na plexi od Touratechu - není to sice kdovíjak krásný, ale je to účelný - posbírá to hmyz, v helmě je krásně ticho a nejsou žádný turbulence. Ale na rozbitý cestě je hůř vidět před motorku. Ještě, že sundání/nandání deflektoru je otázkou asi 5 vteřin. Pak ještě zrcátka - originální jsou krásný jak noc a málo do stran takže jsem dal zrcadla z Kawasaki ER-6N - designově jdou ke smrku mnohem líp, vidět v nich je špičkově.
Plánuju ještě alu kryt řetězu (v řešení) a laďák. A pak si ještě určitě něco vymyslim
Vlastník | Piwell | |
---|---|---|
Vloženo | 7.8.2013 | |
Aktualizováno | 29.7.2014 | |
Zobrazeno | 2 939x |
Hezký