Takže po tom co jsem velice natěšen přezul na Mitasky a těšil se český pneu přišlo po cca 200km malý zklamání, protože se na zadní pneumatice začaly objevovat prasklinky u středových figur. Byly celkem malé a objevovaly se nepravidelně tzn. ne u každýho špalku. No, po 1800 už nejsou malé, nýbrž větší a objevují se pravidelně , tzn. po celým obvodu kola a u každýho špalku. Pokusil jsem se to vyfotit. Gumy jsou letošní, DOT je 2013, nevím přesně kterej tejden, koupeny před 2-ma měsíci. Jezdil jsem je on road, off jsem byl taky, ale jen takový písečný louky, trochu driftování pro zábavu, ale celkově bych řek, že to mohlo bejt tak 1% z toho, co jsem s nimi najezdil. Nepřefouk jsem je, nepřetížil, ani jsem nepřekročil rychlostní limit. Se spolujezdcem jsem s nimi najel asi 400 km. V týdnu se chystám jít gumu reklamovat a jsem moc zvědav co mi řeknou. Koupeno přes Best drive (bývalý Barum) v kamenném obchodě.
Pokud na to máte někdo nějakej názor, poznatek, připomínku, rád si to přečtu.
Čágo.
Vlastník | Vlnič | |
---|---|---|
Vloženo | 11.1.2013 | |
Aktualizováno | 19.10.2017 | |
Zobrazeno | 10 196x |
kto miluje mitas, zavidim mu jeho slepe odhodlani...kvuli 2tis korunam si obout o tridu horsi pneu a kazit si radost s jizdy. Vzdyt oni v Mitasu maji problem narysovat kruznici, jak pak chteji udelat homogenni smes pro pneu? ty praskliny jsou jednoznacne kvuli spatne smesi co pouzivaj. Uz jim ty gumy praskaji minimalne 6 let a nic tim neudelali. O hlucnosti a valivem odporu ani nemluve...Spatne samocistici schopnosti gumy...Tato guma je dobra na jeden typ povrchu - sucho a kameni s prachem. Po takovem povrchu projedu treba Metzelerkou Tourence taky pomerne konfortne. Apropo ty 2 tis usetrene se podepisi na spotrebě, takze za 15tis km bude natom financne na stejno.../Pocitejme..ze se zvysi spotreba o 2-3dci. to cini cca 40litru benalu na odhadovanou zivotnost pneu. a 38kc/liter naturalu...Tak proc kupovat ???
Chlapi dík, určitě sem hodím info o tom jak jsem dopad.
Jo s Fráńou jsem mluvil letos v Letňanech, i na to konto jsem 07-mu zkusil. O změně směsí se už toho napsalo a namluvilo... jsem fakt zvědavej na přístup, uvidíme.
Ale pokud mi řeknou zákazníku nazdar, je to ok. a ta guma rozpraská na 3cm dlouhé a 2,5mm široké praskliny, což bych se nedivil ) tak jim to přijedu sobně pověsit na krk.
Jak to nemůže mít vliv? Proč to potom nenavrhují rovnou s trhlinami tam, kde to praská? říkám, jsem zvědav
Mám tu samou zkušenost s prasklinama jako většina majitelů Mitasek. Já mám na
nich najeto už 15000km a praskliny jse také objevovali od začátku. Nyní jsou praskliny už velké, někde i 3cm dlouhé a 2.5mmširoké.
Mám informace od oficiálního testovacího jezdce MITASU, že to na funkci a bezpečnost
nemá vliv.
//www.bmwgs.cz/articles.php?article_id=214
Hmm,to je bolest Mitasek.Nejsi první komu praskaj.Co začali laborovat se směsí je toto praskání dost časté a né jenom na 07.Já mám 08 a na přední mám taky praskliny.Snad ti to vyreklamují ale kolega co má taky BIGa je reklamoval a neuspěl s tím,že to nemá vliv na funkci pneu.Bylo to vyjádření přímo od Mitasu.